کاهش قابل توجه قیمت گوشی ال جی جی 6 (LG G6) در بازار ایران

قیمت گوشی ال جی جی 6

کاهش قابل توجه قیمت گوشی ال جی جی 6 در بازار ایران

گوشی پرچمدار LG با نام G6 از اواسط اردیبهشت‌ماه وارد بازار ایران شد و با گارانتی مدیاپردازش به فروش می‌رسد. اکنون قیمت گوشی ال جی جی 6 کاهش قابل توجهی داشته و به زیر 2 میلیون تومان رسیده است.

ال جی جی 6 (LG G6)، جدیدترین گوشی پرچمدار این برند کره‌ای از روز دهم اردیبهشت سال جاری وارد بازار ایران شد. این گوشی قدرتمند بر خلاف سایر گوشی های پرچمدار و رده بالا که در ابتدای ورود به بازار ایران با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسیدند، به صورت رسمی با گارانتی شرکت مدیاپردازش و با قیمت نسبتا مناسب در بازار کشورمان عرضه شد. قیمت گوشی ال جی جی 6 در ابتدا معادل 2 میلیون و 400 هزار تومان برای نسخه معمولی و 2 میلیون و 550 هزار تومان برای نسخه فول پک بوده و مدتی بعد قیمت نسخه فول پک نیز به 2 میلیون و 400 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

قیمت گوشی ال جی جی 6

کاهش قیمت گوشی ال جی جی 6 در روزهای اخیر

حالا در روزهای اخیر، قیمت این گوشی پرچمدار به طور قابل توجهی کاهش یافته و هم‌اکنون می‌توانید نسخه عادی G6 را با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومان و نسخه فول پک آن را با قیمت 1 میلیون و 980 هزار تومان خریداری کنید. با این حساب اگر قصد خرید ال جی G6 را دارید، شاید الان زمان مناسبی برای این کار باشد.

1396-04-01

دیدگاهتان را بنویسید