کمپانی اچ ام دی انتشار زودهنگام اندروید 8 اوریو برای نوکیا 3 ، 5 و 6 را تایید کرد

اندروید 8 اوریو برای نوکیا 3

کمپانی اچ ام دی انتشار زودهنگام اندروید 8 اوریو برای نوکیا 3 ، 5 و 6 را تایید کرد

کمپانی مادر شرکت نوکیا موسوم به HMD، اعلام کرد که اندروید 8 اوریو برای نوکیا 3 ، 5 و 6 (6 و Nokia 3، 5) تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

بدون تردید، شرکت نوکیا از زمان پایان محدودیتش برای تولید تلفن‌های هوشمند جان تازه‌ای گرفته و توانسته دوباره به سرخط اخبار تکنولوژی بازگردد. این برند قدیمی هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد و تلفن‌های هوشمند جدیدش به واسطه قیمت مناسب و امکانات مطلوبشان با استقبال نسبتا خوبی همراه شده‌اند. اینک با اعلام کمپانی اچ ام دی مبنی بر انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) برای نوکیا 3 پیش از پایان سال 2017، دارندگان این اسمارت‌فون احساس پشیمانی در انتخاب محصول فنلاندی‌ها نخواهند داشت. در کنار نوکیا 3، اندروید اوریو برای نوکیا 5 همراه با اندروید اوریو برای نوکیا 6 عرضه خواهد شد و به طور کلی این به روز رسانی‌ها تقریبا همزمان صورت خواهند گرفت.

اندروید 8 اوریو برای نوکیا 3

انتشار اندروید 8 اوریو برای نوکیا 3 ، 5 و 6 تا پیش از دی ماه انجام خواهد شد

در صورتی که نوکیا و اچ ام دی بر سر قولشان باقی بمانند، نوکیا 3 ارزان‌قیمت‌ترین تلفن هوشمندی خواهد بود که از اندروید 8 اوریو توان می‌گیرد و این موضوع به محبوبیت بیش از پیش این گوشی کمک زیادی خواهد کرد. همچنین پیش‌تر تصاویری از نوکیا 8 درحال اجرای اندروید 8 لو رفته بود که احتمال عرضه زودهنگام  اندروید جدید را برای این گوشی قوت می‌بخشد. در صورتی که این موبایل هم به اندروید 8 آپدیت شود، ارزان‌قیمت‌ترین پرچمدار اندرویدی مجهز به اندروید 8 نیز متعلق به نوکیا خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید یک تلفن هوشمند، آپدیت مداوم نسخه سیستم عامل آن شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد نوکیا توانسته به خوبی از پس وظیفه‌اش بر بیاید. آیا شما خرید تلفن هوشمند نوکیا را به کسی پیشنهاد می‌کنید؟ ‌

1396-07-06

دیدگاهتان را بنویسید