گروه OurMine وب سایت افشاگر ویکی لیکس را هک کرد!

گروه OurMine وب سایت افشاگر ویکی لیکس را هک کرد!

گروه OurMine وب سایت افشاگر ویکی لیکس را هک کرد!

گروه OurMine متشکل از تعدادی هکر حرفه‌ای است که در تازه‌ترین اقدام خود به وب سایت مشهور ویکی لیکس (WikiLeaks) حمله کرده است. با ما همراه باشید.

وب سایت ویکی لیکس به تازگی توسط گروه OurMine که در گذشته مدیران کمپانی‌های فناور، شرکت‌های بزرگ و سرویس‌های خبری را هدف قرار می‌داد، هک شد. از صبح پنجشنبه گذشته کاربران با مراجعه به آدرس WikiLeaks.org تصویر زیر را مشاهده می‌کردند که به هک شدن ویکی لیکس اشاره دارد و مقاومت این وب سایت را در مقابل حملات سایبری، به سخره گرفته است.

گروه OurMine وب سایت افشاگر ویکی لیکس را هک کرد!

متن تصویر اشاره دارد که گروه OurMine در گذشته، در مورد هک کردن ویکی لیکس به چالش کشیده شده‌ و اکنون هم با این اقدام خود، صلاحیتشان را در حملات سایبری نشان داده‌ است! همچنین، در ادامه پیام، طعنه‌ای به گروه فوق معروف انانیموس (Anonymous) زده شده است و هشتگ توییتری WikileaksHack# هم برای استفاده‌ی علاقه‌مندان به اخبار مربوط به این اقدام، معرفی شده است.

البته تصویر بالا فقط در برخی کشورها قابل‌مشاهده بود و بازدیدکنندگان مناطق دیگر جهان از مشاهده شدن پیام زیر در رابطه با تعلیق حساب ویکی لیکس، خبر دادند:

گروه OurMine وب سایت افشاگر ویکی لیکس را هک کرد!

سال گذشته گروه OurMine موفق به هک حساب کاربری ساندار پیچای (Sundar Pichai)، مدیر عامل گوگل، در وب سایت Quora به همراه حساب توییتر مدیر عامل توییتر، جک دورسی (Jack Dorsey) شد. همچنین، پس از انتشار مقاله‌ای در سرویس خبری BuzzFeed در مورد افشای اطلاعاتی از یکی از اعضای این گروه، وب سایت مربوط به این سرویس در کنار وب سایت دیگری با نام Variety مورد حمله‌ی سایبری گروه OurMine قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات موجود، هکران OurMine که به وسیله‌ی پسوردهای قدیمی حساب‌های کاربری را هک می‌کنند، در ماه گذشته حساب‌های شبکه HBO را در رسانه‌های اجتماعی، هک کردند.

سخنگوی ویکی لیکس هنوز بیانه‌ای در مورد این اتفاق منتشر نکرده است و با وجود حمله انجام‌شده، در حال حاضر این وب ‌سایت افشاگر قابل دسترسی است.

1396-06-10

دیدگاهتان را بنویسید