گزارش مشکل در حالت پرواز آیفون 7

مشکل حالت پرواز آیفون 7

گزارش مشکل در حالت پرواز آیفون 7

شاید اگر شما نیز یکی از اولین افرادی باشید که قرار است از یک گجت جدید همچون آخرین پرچم دار اپل استفاده کنید، با ذوق و شوق خاصی به دنبال انجام این کار باشید. اما باید بدانید که کاربرانی که معمولا جزو اولین دسته از افرادی هستند که یک محصول جدید را خریداری می‌کنند، با برخی از مشکلات زودهنگام رو به رو می‌شوند که ممکن است کمی آزاردهنده نیز باشد. به تازگی، گزارشاتی از مشکل حالت پرواز آیفون 7 توسط کاربران منتشر شده که ممکن است کمی نظر شما را در مورد این گوشی هوشمند تغییر دهد.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که پس از فعال و غیر فعال کردن حالت پرواز در آیفون 7، آنها به هنگام استفاده از برخی از امکانات دستگاه همچون شبکه اینترنت سیم کارت، با پیغام “No Service” رو به رو می‌شوند. در واقع این پیغام باید زمانی ظاهر شود که حالت پرواز فعال است، اما کاربران موقع غیر فعال کردن این حالت نیز با این پیام رو به رو شده‌اند. البته MacRumors اعلام کرده که تعداد کمی از افراد این مشکل را دارند و اپل نیز از آن آگاه است.

چه راه حلی برای مشکل حالت پرواز آیفون 7 وجود دارد؟

شاید تنها راه حل پیشنهادی در این لحظه، همان کار قدیمی باشد که شما با تمامی دستگاه‌های خود انجام می‌دهید؛ برای حل این مشکل می‌توانید یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کرده و سپس از سرویس مورد نظر استفاده کنید. هر چند این موضوع در طولانی مدت می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما اپل پیشنهاد کرده کاربران با قرار دادن دوباره سیم کارت در دستگاه، بار دیگر از وجود این مشکل مطلع گردند.

یکی از صاحبان این گوشی هوشمند، آقای Yasser El-Haggan، اعلام کرده که هنگام روشن کردن اینترنت سیم کارت، وی متوجه داغ شدن گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش شده که در مراجعه به یکی از فروشگاه های اپل، دستگاه خود را تعویض نموده است.

هنوز مشخص نشده که مشکل حالت پرواز آیفون 7 یک ایراد نرم افزاری‌ست یا یک ایراد سخت افزاری. شاید اطلاع نداشته باشید اما آیفون 7 و آیفون 7 پلاس که هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند، بر خلاف گذشته که از مودم های شرکت کوآلکام استفاده می‌کردند، به چیپ مودم 4G-LTE شرکت اینتل مجهز شده‌اند. به هر صورت هنوز دلیل اصلی این مشکل مشخص نشده، اما انتظار می‌رود اپل بتواند با عرضه یک آپدیت نرم افزاری، مشکل حالت پرواز آیفون 7 را حل کند.

1395-06-31

دیدگاهتان را بنویسید