گلکسی اس 8 رایگان ، هدیه سامسونگ به خریداران نوت 7

گلکسی اس 8 رایگان

گلکسی اس 8 رایگان، هدیه سامسونگ به خریداران نوت 7 !

انفجار  باتری گلکسی نوت 7 که در نهایت به توقف خط تولید این محصول ختم شد، علاوه بر تحمیل هزینه میلیارد دلاری به سامسونگ، وجه این شرکت کره‌ای که طی چند سال اخیر در بازار گوشی همراه برای خود اسم و رسمی به هم زده بود را هم خدشه دارد کرد. هرچند هنوز آمار دقیقی از کاربرانی که به جای گلکسی نوت 7 به استفاده از گوشی‌های سایر شرکت‌های موجود در بازار روی آورده‌اند در دست نیست، با این حال منابع نزدیک به سامسونگ ساعاتی پیش فاش کردند که این شرکت کره‌ای قصد دارد به منظور حفظ هواداران برند خود که مجبور به تحویل گلکسی نوت 7 خود شده‌اند، یک گلکسی اس 8 رایگان هدیه دهد.

کاربران زیادی از شکست سامسونگ و مرگ گلکسی نوت 7 ناراحت بوده و با فراخوان این شرکت، مجبور به پس دادن دستگاه خود هستند. منفجر شدن گلکسی نوت 7 اتفاقی بسیار تلخی بود که برای پرچمدار سامسونگ رخ داد، با این حال به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد برای جبران این خاطره تلخ، به آن دسته از افرادی که به اجبار گلکسی نوت 7 خود را تحویل یکی از نمایندگی‌های سامسونگ داده‌اند، مزایایی برای خرید پرچمدار بعدی این شرکت که بهار سال آینده از راه خواهد رسید در نظر بگیرد.

هفته گذشته بود که اخباری مبنی بر اینکه احتمالا سامسونگ تخفیف‌های نقدی ویژه‌ای را برای خرید گلکسی اس 8 در نظر بگیرید تا دارندگان گلکسی نوت 7 بتوانند پرچمدار بعدی این شرکت را راحت‌تر خریداری کنند به بیرون درز پیدا کرد؛ حال در همین راستا ساعاتی پیش برخی منابع نزدیک به این شرکت فاش کردند که سامسونگ حتی برای حفظ هواداران برند خود هم شده پا را از این فراتر خواهد گذاشت و به آن دسته از افرادی که گلکسی نوت 7 خود را تحویل داده‌اند یک عدد گلکسی اس 8 رایگان هدیه خواهد داد!

البته سامسونگ تا پیش از این نیز طرح‌های ویژه‌ای برای جایگزین کردن یکی از مدل‌های سری گلکسی اس 7 به جای گلکسی نوت 7 ارائه کرده بود، با این حال این اولین باری است که این شرکت قصد دارد گلکسی اس 8 را به صورت رایگان یا در ازای مبلغ اسمی آن به خریداران گلکسی نوت 7 واگذار کند. البته لازم به ذکر است، تنها افرادی شامل این طرح می‌شوند که گلکسی نوت 7 خود را با یکی از گوشی‌های اس 7 و اس 7 اج جایگزین کرده‌اند و بهای تعویض مجدد با گلکسی اس 8 رایگان نیز بسته به اینکه در بار اول و یا دوم فراخوان گوشی نوت 7 را تحویل داده باشند متغیر است.

در هر حال سامسونگ با پیاده سازی این طرح که شیوه اجرای آن هنوز به طور دقیق مشخص نیست، خواهد توانست هم کاربران فعلی خود را حفظ نماید و هم اینکه فروش بالای گلکسی اس 8 را از هم‌اکنون و صرفا با انتشار چند شایعه این‌چنینی تضمین کند.

1395-08-02

دیدگاهتان را بنویسید