گوشی دو دوربینه میزو در تصاویر واقعی رویت شد

گوشی دو دوربینه میزو

گوشی دو دوربینه میزو در تصاویر واقعی رویت شد

امروز تصاویر جدیدی از گوشی دو دوربینه میزو منتشر شد که به نظر می‌رسد در دنیای واقعی گرفته شده باشد. باید دید که آیا سرانجام اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه این شرکت چینی امسال عرضه می‌شود یا خیر!

بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند در حال حاضر از تکنولوژی دوربین های دوگانه بر روی محصولات خود، از پرچمداران خود گرفته تا میان رده استفاده می‌کنند. بسیاری از طرفداران مطمئن بودند که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S8 & S8) نیز از همین رویه پیروی خواهند کرد، اما چنین اتفاقی رخ نداد. ظاهرا نخستین گوشی دو دوربینه شرکت شیائومی نیز می 6 (Xiaomi Mi 6) خواهد بود که در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن خواهیم بود.

 

بیشتر بخوانید:

دوربین دوگانه شیائومی می 6 در رندر جدید این گوشی دیده شد

 

امروز تصاویری از یک گوشی مجهز به دوربین دوگانه با برند میزو در دنیای واقعی به بیرون درز کرد که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که این تصاویر در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید این گوشی را در سه رنگ خاکستری، طلایی و سبز مشاهده کنید؛ هرچند با توجه به بی‌کیفیت بودن تصاویر تشخیص رنگ آن‌ها خیلی مشخص نیست. هر سه این گوشی ها رو به پشت در تصویر قابل مشاهده هستند و دوربین دوگانه نیز به خوبیبر روی قاب آن‌ها دیده می‌شود. این دوربینها در سمت چپ گوشی دو دوربینه میزو قرار گرفته‌اند، در حالیکه فلش و احتمالا یک سنسور OIS در قسمت راست آن‌ها به چشم می‌خورد.

گوشی دو دوربینه میزو

تفاوت 2 سنسور گوشی دو دوربینه میزو با یکدیگر

همچنین دوربین های دوگانه این گوشی نیز با یکدیگر متفاوتند. یکی از لنزها بزرگ‌تر بوده و دیگری کمی کوچکتر از آن است. ظاهرا این ترکیب کمک می‌کند تا کاربر بتواند در تصاویر خود عمق میدان دید را به خوبی به تصویر بکشد. علاوه بر این، دو گوشی سمت چپ و راست صفحه که ظاهرا از بدنه‌ای فلزی برخوردارند، نسبت به مدل وسطی متفات بوده و دارای خطوط آنتنی در دو سمت بالایی و پایینی خود هستند.

هر چه که هست، اگر این تصاویر واقعی باشند عرضه نخستین گوشی دو دوربینه میزو می‌تواند خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران این شرکت گوشی ساز چینی باشد، اما ما همچنان احتمال می‌دهیم این تصاویر ساخته شده توسط فتوشاپ باشند. شاید ارجاع دهنده این تصاویر خواسته بفهماد که گوشی دو دوربینه شرکت میزو در صورت تولید از چه طراحی برخوردار خواهد بود و چگونه آن‌ها بر روی قاب پشتی گوشی جای خواهند گرفت. بنابراین ما همچنان باید تنها امیدوار باشیم در آینده‌ای نزدیک چنین محصول واقعی را از نزدیک ملاقات کنیم.

1396-01-12

دیدگاهتان را بنویسید