گوشی شیائومی می نوت 2 با قیمت 590 دلاری عرضه خواهد

گوشی شیائومی می نوت 2

سیاست ارزان فروشی تمام شد؛ عرضه گوشی شیائومی می نوت 2 با قیمت 590 دلار

طی یکی دو هفته اخیر تقریبا کمتر روزی را پشت سر گذراندیم که لااقل یک خبر در رابطه با گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) منتشر نشده باشد. در همین راستا برخی گزارش‌های دریافتی از سوی منابع موثق نزدیک شرکت چینی حاکی از آن‌ هستند که این محصول یک تغییر استراتژیک در سیستم قیمت‌گذاری گوشی‌های به نسبت ارزان‌قیمت شیائومی محسوب می‌شود.

بر این اساس، شایعه گردیده که نسخه مجهز به نمایشگر دو لبه خمیده گوشی شیائومی می نوت 2 با قیمت 590 دلاری عرضه خواهد شد. در همین حال منبع خبر تصریح می‌کند که نسخه دیگری از این محصول با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قیمت 415 دلار نیز قابل سفارش خواهد بود.

در هر حال اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شوند، شاهد آن هستیم که شیائومی نیز با تغییر سیاست‌های کلی خود دست از تولید گوشی‌های بالا‌رده‌ی ارزان‌قیمت کشیده و خواهان رقابت با لوکس‌فروشانی همچون اپل و سامسونگ است. لازم به ذکر است که گوشی شیائومی می نوت 2 دارای مشخصاتی همچون نمایشگر 5.5 اینچی دو لبه خمیده با رزولوشن QHD، تراشه اسنپدراگون 821 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین دوگانه 23 مگاپیکسلی ساخت سونی و سنسور تشخیص عنبیه چشم است.

1395-08-02

دیدگاهتان را بنویسید