گوشی شیائومی می A1 ؛ ترکیبی از اندروید وان و دوربین دوگانه در یک گوشی ارزان!

گوشی شیائومی می A1

گوشی شیائومی می A1 ؛ ترکیبی از اندروید وان و دوربین دوگانه در یک گوشی ارزان!

گوشی شیائومی می A1 به عنوان اولین دستگاه مجهز به اندروید وان شیائومی، طی رویدادی در دهلی نو با قابلیت‌های ویژه و قیمتی پایین به صورت رسمی معرفی شد.

برخلاف دیگر گوشی های شیائومی، این‌بار خبری از رابط کاربری MIUI در این موبایل نبوده و گوشی شیائومی می A1 که همراه با نسخه خالص سیستم عامل اندروید که توسط گوگل طراحی شده است، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، این گوشی به‌روزرسانی‌های گوگل را طی زمان‌های مختلف دریافت می‌کند.

بدون شک نقطه قوت گوشی شیائومی می A1 ، دوربین دوگانه پشتی آن با دو سنسور 12 مگاپیکسلی، یکی تله فوتو و دیگری واید (Wide-Angle)، خواهد بود. لنز 50 میلی‌متری تله فوتو مسئولیت ثبت تصاویر اصلی را بر عهده داشته و لنز دوم نیز به محاسبه عمق آن کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی نیز می‌توان به امکان ثبت تصاویر بوکه، زوم ده مرحله‌ای دیجیتال و زوم دو مرحله‌ای اپتیکال لنز تله فوتو اشاره کرد.

همانند پیکسل و پیکسل XL نیز این تلفن های هوشمند همراه با فضای ذخیره‌سازی نامحدود Google Photos در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی شیائومی می A1

گوشی جدید شیائومی از تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) در سه رنگ مشکی، طلایی و رز گلد از طریق Flipkart، وب‌سایت Mi، فروشگاه‌های Mi Home و دیگر فروشندگان مختلف با قیمت 234 دلار (14 هزار و 999 روپیه) به فروش می‌رسد. برای مشتریان شرکت مخابراتی ایرتل که این تلفن هوشمند را خریداری می‌کنند نیز 200 گیگابایت ترافیک 4G اضافی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر انتشار اندروید O برای شیائومی می A1، این گوشی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که اندروید P را دریافت می‌کند. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی گوشی شیائومی می A1 را مطالعه کنید:

  • ابعاد و وزن: 155.4 در 75.8 در 7.3 میلی‌متر، 165 گرم
  • صفحه نمایش: 5.5 اینچی فول اچ دی، پوشش محافظ گوریلا گلس 5
  • تراشه: اسنپدراگون 625 با پردازنده 2.0 گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی آدرنو 506، مهندسی ساخت 14 نانومتری FinFET
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی
  • دوربین پشتی: دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی
  • دوربین جلویی: 5 مگاپیکسلی
  • باتری: 3080 میلی‌آمپر ساعتی

1396-06-14

دیدگاهتان را بنویسید