گوشی هوشمند نوکیا 2 در تصویری جدید کنار طرح مربوط به نوکیا 3 خودنمایی کرد

گوشی هوشمند نوکیا 2

گوشی هوشمند نوکیا 2 در تصویری جدید کنار طرح مربوط به نوکیا 3 خودنمایی کرد

چند روز پیش اولین اطلاعات در رابطه با گوشی هوشمند نوکیا 2 (Nokia 2) به بیرون درز کرد و حالا این گوشی در تصویری جدید کنار طرح مربوط نوکیا 3 نشان داده شده است.

پیشتر اعلام شده بود نوکیا 2 همراه با تراشه اسنپدراگون 212 روانه بازار می‌شود. همراه با این خبر، لیستی کامل از چیپست های گوشی های نوکیا برای سال جاری میلادی نیز لو رفت که البته جزئیات آن با برخی اطلاعات موجود در رابطه با پرچمدار این شرکت متناقض بود. به همین جهت، احتمال غیر واقعی بودن این موارد در رابطه گوشی ارزان نوکیا نیز وجود دارد.

با این وجود، به تازگی تصویری جدید از گوشی موبایل نوکیا 2 توسط یکی از منابع چینی منتشر شده است که علاوه بر نمایش شکل ظاهری آن در کنار نوکیا 3، بر تجهیز این گوشی به اسنپدراگون 212 نیز تاکید دارد. هرچند این منبع به احتمال مجهز شدن گوشی جدید نوکیا به تراشه اسنپدراگون 210 هم اشاره کرده است.

گوشی هوشمند نوکیا 2 فاقد سنسور اثر انگشت است

همان‌گونه که در تصویر ضمیمه‌شده مشاهده می‌کنید، خبری از اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی نیست و مطمئنا در بخش پشتی نیز نخواهد بود چرا که در ساخت نوکیا 3 با قیمتی بالاتر هم از چنین سنسوری استفاده نشده است. مورد دیگری که احتمالا توجه‌تان را به خود جلب کرده، دکمه‌های نرم افزاری داخل صفحه نمایش است؛ ترکیبی که پیشتر در هیچ‌کدام از گوشی های جدید نوکیا دیده نشده بود.

به نظر می‌رسد نوکیا 2 همانند نوکیا 3، با صفحه نمایشی 5 اینچی روانه بازار می‌شود. به علاوه، گوشه‌های این دستگاه کمی خمیده‌تر بوده و فردی که این عکس را منتشر کرده، از شباهت آن به لومیا 620 خبر داده است. فراموش نکنید این اطلاعات تنها شایعه بوده و احتمال محقق نشدن آنها وجود دارد.

گوشی هوشمند نوکیا 2

1396-04-30

دیدگاهتان را بنویسید