گوشی LG G6 با قابلیت هایی جدید در راه است

آیا گوشی ضد آب LG G6 به شارژر بیسیم مجهز می‌شود؟

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی شرکت ال جی ، گوشی LG G6 نام داشته باشد. این ساده‌ترین حدس ممکن در خصوص این گوشی است. در حالی که چیزهای بیشتری مانند امکانات و طراحی پرچمدار سال 2017 کره‌ای‌ها همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است، بر اساس خبر منتشرشده‌ای در یکی از خبرگزاری‌های کره، گوشی LG G6 ضد آب خواهد بود. این خبرگزاری به نقل از یک مقام مسوول در شرکت ال جی ، از تقاضای بالا برای یک گوشی ضد آب در کشور ژاپن -به دلیل باران‌خیز بودن این کشور- خبر داده است.

گوشی LG G6 امکانات جدیدی را به همراه خواهد داشت

بر اساس این گزارش، ضد آب بودن پرچمدار بعدی ال جی ، به این معنی است که دیگر شاهد تولید پرچمدار ال جی با باتری قابل جابه‌جایی نخواهیم بود و باید با قابلیت ماژولار این گوشی خداحافظی کنیم. البته این موضوع چندان هم بد نیست و به احتمال زیاد مورد استقبال کاربران قرار گرفته و به عنوان نقطه مثبتی برای گوشی LG G6 محسوب خواهد شد. یکی دیگر از نقاط مثبت این گوشی، ضد آب بودن آن است. گفته می‌شود ال جی از چسب‌ها و نوارهای بهتر با تکنولوژی بالاتری نسبت به گوشی های سامسونگ جهت عایق‌بندی پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، شرکت 3M نوارهای عایق گوشی های سامسونگ را تولید می‌کنند اما رقابت بین 3M، هیتاچی (Hitachi) و هنکل (Henkel) برای تولید نوار عایق گوشی LG G6 به شدت ادامه دارد.

به جز قابلیت ضد آب بودن، خبرهایی نیز مبنی بر تجهیز گوشی ال جی جی 6 به تکنولوژی شارژ بیسیم و پشتیبانی از سیستم پرداخت موبایلی ال جی پی (LG Pay) به گوش می‌رسد. ال جی پی خدمات پرداخت موبایلی مخصوص شرکت ال جی است. مانند سامسونگ پی (Samsung Pay)، ال جی پی نیز از هر دو تکنولوژی NFC و MST (تراکنش امن مغناطیسی) برای شناسایی کارتخوان استفاده ‌می‌کند. تکنولوژی MST به کاربر این امکان را می‌دهد تا در بیش از 90 درصد فروشگاه‌های جهان و با استفاده از گوشی موبایل، مبلغ خرید خود را پرداخت کند؛ حتی در فروشگاه‌هایی که فاقد امکان خرید با استفاده از NFC هستند.

ال جی قصد دارد در تاریخ 9 اسفند 95 و در خلال رویداد جهانی موبایل (MWC) از گوشی LG G6 رونمایی کند.

1395-09-16

دیدگاهتان را بنویسید