آخرین اخبار و دانستنی های Vista

انتشار پیش از موعد نسخه Home Premium از ویندوز ویستا در آمریکا

همه چیز برای عرضه ویندوز ویستا و آفیس 2007 آماده می‌ باشد تا در تاریخ 30 ژانویه مایکروسافت این نرم افزارها را برای تمامی‌ مشتریان در سراسر جهان عرضه کند و آنها را وارد دنیای جدیدی از ارتباط، اشتراک گذاری، دسترسی‌ به اطلاعات و سرگرمی‌ در عصر و مفهوم دیگری از عرصه دیجیتال کند.

با اینکه تنها چند روز به این تاریخ باقی‌ مانده است، برخی‌ از فروشگاه های آنلاین اقدام به پیش فروش نسخه های مختلف ویستا کرده اند و علاوه بر آن تعدادی از نسخه Home Premium ویستا در آمریکا برای کاربران ویژه ارسال شده است.

این نسخه از ویستا از قیمت 119.99 دلاری برخوردار است که می‌ توانید از همین لحظه این نسخه و یا سایر نسخه های ویستا را سفارش دهید (!)

به مناسب عرضه این محصولات و بخصوص ویندوز ویستا که بعد از 5 سال توسعه ارائه خواهد شد، مایکروسافت نیز جشنی‌ برگزار خواهد کرد که در آن "استیو بالمبر" به عنوان مدیر ارشد مایکروسافت از فروشگاه هایی‌ که این محصولات را عرضه می‌ کنند دیدار خواهد کرد تا این رویداد بدون هیچ مشکلی‌ ثبت شود.

لازم به ذکر است که مایکروسافت با همکاری شرکت ها و فروشگاه های معتبر این جشن را در بیش از 30 ایالات در آمریکا برگزار خواهد کرد.

در زیر تصاویر مربوط به نسخه Home Premium را می‌ توانید مشاهده کنید.

تصاویر: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
منبع خبر: دنیای آی تی

دیدگاهتان را بنویسید

اجرا شده توسط: همیار وردپرس