آخرین آپدیت پریزما به این برنامه کارایی آفلاین می‌دهد

آخرین آپدیت پریزما

آخرین آپدیت پریزما امکان استفاده به صورت آفلاین را به همراه دارد

آخرین آپدیت پریزما این برنامه را در حالت آفلاین نیز کاربردی می‌کند. پریزما (Prisma) یک برنامه ویرایش عکس است که از زمان انتشار آن مدت زمان زیادی نمی‌گذرد؛ اما در همین زمان اندک توانسته از محبوبیت بسیار خوبی در نزد کاربران برخوردار شود.

شاید پریزما این محبوبیت را باید مدیون فیلترهای هوشمندانه‌ای باشد که توسعه دهندگان برای آن در نظر گرفته‌اند. در واقع این اپلیکیشن ابتدا عکس‌های شما را به سرورهای مخصوص خود می‌فرستد، جایی که با استفاده از الگوریتم‌های خاص، فیلترهایی بر روی آن انجام می‌شود. به نظر می‌رسد که فیلترهای اعمال شده بر روی عکس توسط اپلیکیشن پریزما بسیار هوشمندانه تر از دیگر برنامه‌های مشابه است.

با آخرین آپدیت پریزما می‌توان در حالت آفلاین نیز از این اپلیکیشن استفاده کرد

شاید مهمترین نقطعه ضعف برنامه Prisma تنها، آهسته اجرا شدن فیلترهای مورد نظر بر روی عکس نباشد، شما برای کار کردن با این برنامه حتما نیاز دارید تا به اینترنت وصل شوید و این خود به تنهایی می‌تواند معضل بزرگی محسوب شود؛ اما خبر خوب آنکه توسعه دهندگان این برنامه به تازگی و با انتشار آخرین آپدیت پریزما اجازه می‌دهند که این برنامه در حالت آفلاین نیز کارایی داشته و بتواند ویرایش عکس‌ها را به خوبی انجام دهد.

در مصاحبه‌ای که توسعه دهندگان برنامه پریزما با Engadget انجام داده‌اند، گفته‌اند: “ ما موفق به پیاده سازی شبکه عصبی برای گوشی های هوشمند شده‌ایم. در واقع این جمله به معنی آن است که کاربران برای این که بخواهند عکس های خود را از طریق این اپلیکیشن به یک اثر هنری تبدیل کنند دیگر نیازی به اتصال به اینترنت ندارند.” اگر چه بر اساس گفته‌های توسعه دهندگان این اپلیکیشن تمامی فیلترها به صورت آفلاین در دسترس نخواهد بود؛ حداقل برای شروع که اینچنین است. این گونه که گفته شده است تنها نیمی از فیلترها به صورت آفلاین موجود بوده، اما در آینده فیلترهای بیشتری به این لیست اضافه خواهد شد.

این شرکت همچنین اضافه می‌کند که با پیاده سازی شبکه های عصبی برای گوشی های هوشمند، سرورهای پریزما می‌توانند فضای بیشتری از ظرفیت خود را از زیر بار آزاد کنند؛ بنابراین با آزاد شدن فضای بیشتری از ظرفیت سرورها می‌توان برنامه ویرایش ویدئویی را نیز به همین طریق انجام داد؛ ویژگی ویرایش ویدئویی نیز در آینده‌ای نزدیک به این برنامه اضافه خواهد شد.

پریزما می‌گوید: “ اکنون که توانسته‌ایم پیاده سازی شبکه های عصبی برای گوشی های هوشمند را به اجرا درآوریم، سرورهای ما به اندازه کافی فضای آزاد در اختیار خواهند داشت، پس به زودی می‌توانیم ویژگی ویرایش ویدئویی را نیز به این اپلیکیشن اضافه کنیم.”

1395-06-03

دیدگاهتان را بنویسید