آمار فروش هواوی از کوارتر اول امسال؛ 28.3 میلیون دستگاه عرضه شد

آمار فروش هواوی

آمار فروش هواوی از کوارتر اول امسال؛ 28.3 میلیون دستگاه عرضه شد

آمار فروش هواوی از کوارتر اول امسال حکایت از پیشرفت رو به رشد نسبتا خوب این کمپانی دارد. کمپانی Huawei سال گذشته توانست با به‌جای گذاشتن یک رکورد خوب، بیش از 100 میلیون گوشی‌ هوشمند از محصولات خود را به فروش برساند. چنین فروشی، موقعیت این غول تکنولوژی چین را بعد از سامسونگ و اپل در رتبه‌ی سوم برترین گوشی‌ساز جهان قرار دارد. این کمپانی با چنین آماری، مسئول فروش 7.4 درصد از تمامی گوشی‌های هوشمندی بود که در سال 2015 عرضه شد.

سال 2016 نیز برای این شرکت خوب آغاز شده است. آمار فروش هواوی از اولین سه‌ ماهه امسال نشان می‌دهد که این شرکت توانسته در کوارتر اول 28.3 میلیون گوشی هوشمند را به بازار‌های جهانی عرضه کند.

آمار فروش هواوی برای اولین کوارتر امسال، رقم قابل توجهی را نشان می‌دهد

هواوی، هدف کمپانی خود را عرضه‌ی بیش از 140 میلیون گوشی هوشمند برای سال 2016 عنوان کرده بود. اگر این شرکت موفق شود تا این هدف‌گذاری خود را تیک بزند، می‌تواند در سال جدید، یک رشد 30 درصدی را نسبت به سال 2015 تجربه کند. این رشد صعودی در بازار رو به اشباع گوشی‌های هوشمند، قدرت‌نمایی عجیبی برای این کمپانی خواهد بود؛ اما انتشار شایعات اخیر حاکی از آن بود که کمپانی هواوی هدف‌گذاری فروش خود را برای امسال، 20 میلیون دستگاه کمتر کرده و به عرضه 120 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016 بسنده خواهد کرد؛ هرچند که این شایعات به‌شدت توسط هواوی تکذیب و رد شد.

این کمپانی برای رد این شایعات و تائید حرف‌های خود می‌گوید که فروش 28.3 میلیون دستگاه در اولین کوارتر امسال یک رشد 64 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

بر اساس گفته‌های یکی از مدیران ارشد این کمپانی به‌نام کوین هو (Kevin Ho)، هواوی از زمان راه‌اندازی پرچم‌داران جدید هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس خود، تاکنون موفق به عرضه‌ی بیش از 2.6 میلیون دستگاه از این محصولات جدید به بازار‌های جهانی شده است. این دو محصول تنها چند ماه قبل و با ویژگی جذاب دوربین‌های دوگانه راه‌اندازی شده‌اند. هواوی می‌گوید وجود این دوربین باعث بالا رفتن کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط دوربین گوشی‌های موبایل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید