آموزش دانلود نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11 بر روی آیفون و آیپد

نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11

آموزش دانلود نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11 بر روی آیفون و آیپد

نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11 (iOS 11 Public beta 1) منتشر شده است. در این مقاله به آموزش دانلود و نصب iOS 11 بر روی آیفون و آیپد خواهیم پرداخت.

اپل اولین نسخه پیش نمایش آی او اس 11 را در اختیار کاربران عمومی دیوایس های خود قرار داد. برخلاف نسخه پیشنمایش توسعه دهندگان، نسخه عمومی آزمایشی آن نیازمند یک حساب کاربری Developer نیست و هر کسی می‌تواند تنها با یک اپل آیدی آن را دانلود کند. در این مقاله به آموزش دانلود نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11 خواهیم پرداخت.

آموزش دانلود نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11

در ابتدا باید با آیفون / آیپد آی او اسی خود وارد آدرس اینترنتی beta.apple.com/profile شوید، اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس پروفایل پیکربندی موجود را از طریق دستگاهتان دانلود کنید. پس از نصب پروفایل، دستگاه از شما درخواست ریستارت خواهد کرد. پس از آن که دستگاه شما ریستارت شد، به بخش Settings > General > Software Update بروید، نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11 مهیای دانلود شماست و می‌توانید آن را دریافت کنید.

نسخه پیش نمایش عمومی آی او اس 11

ما این به روزرسانی را بر روی یک گوشی دریافت کردیم که بدنیست تجربیاتمان را در اختیار شما هم بگذاریم. این نسخه در حال حاضر حاوی برخی از باگ‌های کوچک و ایرادات ریز در رابط کاربری است که نشان می‌دهد این سیستم عامل هنوز به صورت کامل آماده‌ی استفاده بر روی دستگاه اصلی شما نیست. عملکرد کمی شلوغ است، اما ما وقتی آن را بر روی آیفون 7 که جدیدترین گوشی اپل است نصب کردیم عملکرد بدی نداشت. هرچند به نظر می‌رسد اگر بخواهید آن را بر روی یک دیوایس قدیمی‌تر نصب کنید ممکن است با مشکل مواجه شوید. بنابراین کاربران دیوایس های قدیمی‌تر اپل بهتر است کمی بیشتر برای تجربه طعم آی او اس 11 صبر کنند.

اگر یک دستگاه مناسب دارید که خیلی هم قدیمی نیست، می‌توانید شما این آپدیت را با خیال راحت بر روی آن نصب کنید، اما دستگاه اصلیتان را با نصب نسخه پیشنمایش عمومی آی او اس 11 به خطر نیاندازید و به شدت توصیه می‌کنیم تا انتشار نسخه نهایی آن در ماه سپتامبر منتظر بمانید.

برای دیدن تمامی قابلیت‌های جدید iOS 11 اپل به این لینک مراجعه کنید.

1396-04-07

دیدگاهتان را بنویسید