آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی A3 مدل 2016 عرضه خواهد شد

گلکسی A3 مدل 2016

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی A3 مدل 2016 عرضه خواهد شد

همان‌طور که مطلع هستید سامسونگ در حال عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود است و به نظر می‌رسد که قرار است جدیدترین آپدیت اندروید مارشمالو را برای گوشی گلکسی A3 مدل 2016 خود عرضه کند.

اوایل امروز سامسونگ نسخه‌ی جدیدی از دفترچه راهنمای گوشی گلکسی A3 مدل 2016 خود را برای دانلود قرار داده که در آن، راهنمای آپدیت تلفن هوشمند به اندروید 6.0.1 مارشمالو آمده است. با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که آپدیت مارشمالو جدیدی در راه بوده و به‌زودی دارندگان این موبایل می‌توانند از امکانات گسترده‌ای که این سیستم عامل دارد بهره‌مند شوند.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی را برای عرضه‌ی این آپدیت مشخص کرده و دارندگان گلکسی A3 مدل 2016 چه زمانی می‌توانند از امکانات سیستم عامل اندروید مارشمالو استفاده کنند.

اگر از دارندگان این گوشی باشید از این موضوع باخبر هستید که گلکسی A3 مدل 2016 مبتنی بر اندروید آب نبات چوبی است. هرچند به نظر می‌رسد که این روال دیگر ادامه نخواهد داشت و بعد از مدتی آپدیت جدید عرضه خواهد شد.

در صورتی که از دیگر محصولات سامسونگ استفاده می‌کنید و می‌خواهید در مورد آخرین آپدیت عرضه شده برای تلفن هوشمند خود باخبر شوید می‌توانید از مقاله‌ی لیست آخرین آپدیت‌های عرضه شده برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید