آپدیت اندروید مارشمالو به گوشی گلکسی A9 رسید

گوشی گلکسی A9

آپدیت اندروید مارشمالو به گوشی گلکسی A9 رسید

بحث و حواشی پیرامون اندروید N بسیار داغ شده‌ است و با این حال برخی محصولات کمپانی سامسونگ هنوز آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت نکرده‌اند. گوشی گلکسی A9 سامسونگ (Samsung Galaxy A9) اولین تلفن از سری A این کمپانی است که آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت می‌کند. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

گلکسی A9 سامسونگ از ابتدای رونمایی خود در بازار چین به فروش می‌رسید و حالا آپدیت اندروید مارشمالو برای این تلفن 6 اینچی در این کشور عرضه شده است. در حقیقت دو نسخه از آپدیت اندروید 6.0.1 گوگل در فاصله زمانی دو هفته و بیلد نامبر متفاوت برای این محصول ارسال شده‌اند. شماره ساخت نسخه جدید در گوشی گلکسی A9 سامسونگ ، A9000ZCU1BPE2 است.

گوشی گلکسی A9 هم طعم مارشمالو را چشید

گلکسی A9 حالا با دریافت آپدیت اندروید مارشمالو حالا با پرچم‌داران اصلی کمپانی سامسونگ رقابت می‌کند، با این تفاوت که قابلیت‌های جدیدی همچون صفحه همیشه روشن در آن دیده نمی‌شوند. با این حال قابلیت‌های مختص مارشمالو گوگل نظیر Doze و Google Now On Tap جزئی از این پکیج هستند. به احتمال زیاد تاکنون اکثر دارندگان گوشی گلکسی A9 سامسونگ آپدیت مذکور را دریافت کرده‌اند. در غیر این صورت می‌توانید به بخش Setting > About Device > Software Update رفته و تلفن خود را به‌روز کنید.

به نظر می‌رسد گلکسی A5 و گلکسی A7 ویرایش 2016 سامسونگ نیز به‌زودی آپدیت اندروید مارشمالو را دریافت خواهند کرد. امیدواریم سامسونگ کاربران این محصولات را زیاد معطل نکند.

همان‌طور که گفتیم، آپدیت اندروید مارشمالو به‌تازگی برای برخی محصولات سامسونگ عرضه می‌شود و این در حالی است که نسخه سوم از پیش‌نمایش اندروید N به‌تازگی در کنفرانس I/O 2016 گوگل منتشر شده است. امیدواریم با توجه به انتشار زودتر از موعد این نسخه، تاخیر آنچنانی در آپدیت محصولات آینده سامسونگ ایجاد نشود.

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. نظرات و سوالات خود در این زمینه را با ما و سایر خوانندگان مطلب در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید