آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ منتشر شد

اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7

آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ منتشر شد

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره سامسونگ تصمیم گرفت تا به صورت ناگهانی با ارائه به روز رسانی اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و همچنین گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge)، کاربران دو پرچمدار خود را غافل گیر کند.

همانطور که می‌دانید استفاده از اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 مدتی قبل تحت اپلیکیشن گلکسی بتا پروگرم (Galaxy Beta Program) مهیا شده بود و بعد از دو ماه استفاده آزمایشی، درست در اولین روز سال جدید میلادی، سرویس‌دهی اپلیکیشن یاد شده متوقف شد. آنطور که سامسونگ پیشتر اعلام کرده بود، انتظار می‌رفت تا اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 در تاریخ هفدهم ژانویه (بیست و هشتم دی ماه) عرضه شود، اما کاربران استفاده‌کننده از نسخه بتا، چند روزی است که نوتیفیکیشن آپدیت OTA را دریافت می‌کنند. گفتنی است کاربرانی که اکنون در حال استفاده از ورژن اصلی نسخه پیشین اندروید هستند، هنوز هیچ اطلاعیه‌ای به منظور دریافت آپدیت جدید برای گلکسی S7 و گلکسی S7 edge خود دریافت نکرده‌اند، با این وجود انتظار می‌رود تا حدود یک هفته آینده کاربران در مناطق مختلف قادر به دریافت این به روز رسانی باشند.

اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7در صورت دریافت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 خود، تجربه استفاده از آن را با دیگران به اشتراک بگذارید

همانطور که در مطالب پیشین و بر اساس مشاهدات خود از اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 اعلام کردیم، این آپدیت سیستم پنجره اعلانات (نوتیفیکیشن) گوشی را تغییر داده و علاوه بر بهبود عملکرد رابط کاربری، قابلیت‌های جدید و بهبودیافته‌ای را اعم از تقسیم صفجه نمایش به دو قسمت و اجرای همزمان دو برنامه را به گوشی می‌آورد. اگر شما نیز جزو کاربران یکی از این دو پرچمدار سامسونگ هستید، از امروز وضعیت دریافت به روز رسانی اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خود را مرتبا چک کرده و در صورت مشاهده امکان دریافت، وضعیت را در این پست با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

1395-10-23

دیدگاهتان را بنویسید