آپدیت جدید اچ تی سی 10 شامل چندین پچ و بهبود امنیتی عرضه شد

آپدیت جدید اچ تی سی 10 شامل چندین پچ و بهبود امنیتی عرضه شد

آپدیت جدید اچ تی سی 10 شامل چندین پچ و بهبود امنیتی عرضه شد

کاربران پرچمدار حال حاضر کمپانی تایوانی اچ تی سی یعنی اسمارت فون اچ تی سی 10 (HTC 10) تقریبا یک ماهی می‌شود که از جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل موبایل گوگل برخوردار شده‌اند. حالا هم آپدیت جدید اچ تی سی 10 عرضه شده است تا سطح تجربه‌ی این کاربران از این نسخه را ارتقا دهد.

لحظاتی پیش اچ تی سی آپدیت جدیدی را برای فریمور اچ تی سی 10 روانه‌ی دیوایس کاربران کرده است. از یک ماه پیش که سیستم عامل اندروید 7 نوقا در اختیار کاربران نسل دهم اچ تی سی قرار گرفت، این اولین آپدیت بزرگی است که برای آنها عرضه می‌شود. آپدیت جدید اچ تی سی 10 ورژن سیستم عامل این دیوایس را ارتقا می‌دهد و به دلیل حجم بالای تغییرات، دارای حجمی معادل ۶۱۰ مگابایت است.

تغییرات جذابی در آپدیت جدید اچ تی سی 10 دیده نمی‌شود 

البته با وجود این که تغییرات صورت گرفته در این نسخه بسیار زیاد هستند، اما قرار نیست که شما متوجه اکثر آنها شوید. در واقع این تغییرات مربوط به پشت صحنه و عملکرد فنی پرچمدار اچ تی سی می‌شوند و به منظور افزایش کارایی، بهبود عملکرد اپلیکیشن‌ها و افزایش سرعت کلی دیوایس عرضه شده‌اند؛ تقریبا هیچ خبری از نرم افزارها، سرویس‌ها و گزینه‌های جدید در لیست تغییرات آپدیت جدید اچ تی سی 10 به چشم نمی‌خورد.

گفتنی است که این به‌روزرسانی جدید از دقایقی پیش برای تعدادی از دیوایس‌های آنلاک شده در سراسر جهان ارسال شده است و عرضه‌ی آن برای سایر دیوایس‌ها و طبق معمول، بر اساس یک برنامه‌ی زمان‌بندی خاص و بر مبنای مناطق جغرافیایی مختلف که کاربران در آنها حضور دارند، انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید به صورت دستی و از داخل تنظیمات دیوایس خود، امکان دریافت این نسخه را تست کنید. توصیه می‌شود که به محض دریافت نوتیفیکیشن این به‌روزرسانی، به سرعت نسبت به دریافت و نصب آن اقدام کنید، زیرا پچ‌های امنیتی جدیدی نیز داخل آن وجود دارد.

1395-10-03

دیدگاهتان را بنویسید