آپدیت جدید اینستاگرام ، استفاده از تصاویر قدیمی در استوری را امکان‌پذیر می‌کند

آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام ، استفاده از تصاویر قدیمی در استوری را امکان‌پذیر می‌کند

آپدیت جدید اینستاگرام با امکان استفاده از تصاویر و ویدیوهای قدیمی در استوری که بیشتر از 24 ساعت عمر دارند، در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار گرفت.

ایده استفاده از استوری اینستاگرام به زمان فعلی، اتفاقاتی که اخیرا رخ داده و یا در حال وقوع هستند، مربوط می‌شود. به همین دلیل، کاربران تنها امکان استفاده از ویدیوها و تصاویری را دارند که طی 24 ساعت گذشته ذخیره شده‌اند. ولی در آپدیت جدید اینستاگرام این موضوع تغییر کرده و به سادگی می‌توان هر ویدیو یا تصویری که پیش‌تر ذخیره شده است را در استوری قرار داد.

به علاوه، هنگام انتخاب و استفاده از تصاویر قدیمی‌تر، برچسبی جدید نمایش داده می‌شود با که با اضافه کردن متنی خاص می‌توان اطلاعاتی در رابطه با تصویر یا ویدیوی مورد نظر را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد. در صورت عدم تمایل به استفاده از این برچسب هم به سادگی می‌توان آن را حذف کرد. خوشبختانه از تمامی ابزار موجود در استوری برای ویرایش یا اضافه کردن افکت‌ها به تصاویر و ویدیوهای قدیمی نیز می‌توان استفاده کرد.

آپدیت جدید اینستاگرام

کاربران برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید حداقل نسخه 22 از اپلیکیشن اینستاگرام برای آی او اس و نسخه 18 برای اندروید را دریافت کنند.

1396-08-18

دیدگاهتان را بنویسید