آپدیت جدید گلکسی نوت 7 باعث از کار افتادن آن می شود

آپدیت جدید گلکسی نوت 7 باعث از کار افتادن آن می شود

آپدیت جدید گلکسی نوت 7 ؛ تیر آخر سامسونگ بر قلب نوت

به گفته سامسونگ ، این شرکت قصد دارد با عرضه آپدیت جدید گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7)  بازمانده‌های این فبلت را نیز از کار بیاندازد. قرار است این آپدیت در تاریخ 19 دسامبر (29 آذر) عرضه شود.

آپدیت جدید گلکسی نوت 7 از شارژ کردن باتری جلوگیری می کند

پس از گذشت چند ماه از تصمیم سامسونگ مبنی بر از رده خارج کردن گوشی گلکسی نوت 7 به دلیل وصول گزارشات زیادی از انفجار و آتش گرفتن این گوشی، حال سامسونگ تصمیم گرفته با عرضه آپدیت جدید گلکسی نوت 7 ، تیر خلاص را بر پیکره این گوشی وارد کند. این کمپانی حتی اقدام به فراخوانی این فبلت در چند مرحله کرد اما باز هم ده‌ها هزار گوشی در دست کاربران باقی مانده است. آپدیت جدید گلکسی نوت 7 مستقیما باتری این گوشی را نشانه گرفته و با جلوگیری از شارژ کردن آن، عملا گوشی را به یک وسیله بلااستفاده تبدیل می‌کند.

البته همه اپراتورها زیر بار این آپدیت نرفته اند؛ به عنوان مثال، اپراتور ورایزن (Verizon) اعلام کرده که کاربرانش را مجبور به انجام این کار نمی‌کند چون ممکن است همه کاربران به یک گوشی دوم و جایگزین دسترسی نداشته باشند.

آپدیت جدید گلکسی نوت 7 باعث از کار افتادن آن می شود

بنا به ادعای سامسونگ، 93 درصد از صاحبان گلکسی نوت 7 گوشی‌های خود را پس داده‌اند. با این حال، تعداد قابل توجهی از کاربران هنوز در حال استفاده از آن هستند. اگر شما نیز یکی از این کاربران هستید، پس بهتر است قبل از وقوع حادثه‌ای ناگوار، آن را پس داده یا با گوشی دیگری تعویض کنید.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، چند ماه پس از عرضه گلکسی نوت 7 از سوی سامسونگ، گزارشات متعددی به همراه تصاویر و ویدیوهای زیاد مبنی بر داغ شدن بیش از حد، آتش گرفتن و انفجار گوشی شنیده شد. این اتفاقات سامسونگ را بر آن داشت تا دست به اقداماتی زده و گوشی‌های معیوب را به سرعت از بازار خارج کند. حال آپدیت جدید گلکسی نوت 7 با از کار انداختن این گوشی ، آخرین ترفند سامسونگ برای پیشگری از وقوع اتفاقات تازه و زیر سوال رفتن دوباره اعتبار این کمپانی مشهور و معتبر است.

1395-09-20

دیدگاهتان را بنویسید