آیپد پرو 10.5 اینچی سال آینده و آیپد OLED سال 2018 عرضه می‌شود

آیپد پرو و کم بوک پرو 2016

آیپد پرو 10.5 اینچی اپل سال آینده و یک آیپد OLED نیز سال 2018 عرضه می‌شود (شایعه)

یکی از تحلیلگران معتبر شرکت اپل می‌گوید که این شرکت قصد دارد تا سال آینده از یک آیپد پرو 10.5 اینچی رونمایی کند. علاوه بر آن سال 2018 میلادی نیز شاهد عرضه مدل دیگری از آیپد همراه با پنل OLED خواهیم بود. شایعات دیگری نیز در این بین وجود دارد که چند وقتی است شنیده می‌شود. بر اساس این شایعات اپل احتمالا اواخر سال جاری از یک مک بوک پرو همراه با پنل صفحه OLED رونمایی خواهد کرد.

وقتی که صحبت از آیپد‌ های اپل به میان می‌آید باید گفت که این شرکت تبلت های خود را در سه سایز مختلف 7.9 اینچ آیپد مینی، 9.7 – 12.9 آیپد پرو عرضه کرده است. به هر حال آیا شما هم مثل ما فکر می‌کنید که اپل در آینده‌ای نزدیک سایز دیگری را نیز به جمع تبلت های خود اضافه خواهد کرد؟ به نظر ما که این‌گونه خواهد بود. جالب اینجاست که مینگ-چی کو یکی از بزرگ‌ترین تحلیلگران شرکت اپل نیز بر این باور است.

کو ادعا می‌کند که در سال 2017 میلادی ما شاهد عرضه یک آیپد پرو جدید با سایز 10.5 اینچ از سوی کمپانی اپل خواهیم بود. این مدل که احتمالا عضو جدیدی از خانواده آیپد پرو اپل خواهد بود، دارای سایز صفحه‌ای بین دو مدل 9.7 و 12.9 اینچی است تا مصرف کنندگان بتوانند قدرت انتخاب بیشتری را در بین سایز‌های مختلف تبلت های اپل داشته باشند. همچنین صحبت‌هایی به میان آمده است که بر اساس آن اپل احتمالا در حال کار بر روی یک مدل آیپد 9.7 اینچی معمولی با قیمتی پایین‌تر از عضو 9 اینچی خانواده آیپد پرو است.

آیپد پرو و کم بوک پرو 2016

مانور 2 ساله اپل بر روی صفحه نمایش آیپد پرو ، مک بوک پرو و آیفون

اگر تا به اینجا چندان هم شگفت زده نشده‌اید کو همچنین اضافه کرده است که در سال 2018 نیز اپل از یک آیپد جدید همراه با صفحه OLED رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر این شرکت از چنین پنل‌هایی در اپل واچ استفاده می‌کند اما همزمان شایعات زیادی وجود دارد که اواخر سال جاری در مک بوک پرو (MacBook Pro)، سال آینده در آیفون ها و در نهایت سال 2018 میلادی نیز شاهد استفاده از صفحات نمایش OLED باشیم.

در حالی که کو هیچ اشاره‌ای به تولید مدلی کوچک‌تر از آیپد مینی ندارد، واقعا عرضه‌ی یک مدل آیپد پرو 10.5 اینچی چندان هم تعجب برانگیز نخواهد بود. در هر صورت تنها صفحه نمایش نمی‌تواند مصرف کنندگان را جذب خود کند باید دید که اپل چه امکاناتی را همراه با این محصول ارائه خواهد داد تا بتواند فروش موفقیت آمیزی را تجربه کند!

1395-05-25

دیدگاهتان را بنویسید