آی او اس 10.3 گوشی آیفون شما را سریع‌تر خواهد کرد

آی او اس 10.3

آی او اس 10.3 گوشی آیفون شما را سریع‌تر خواهد کرد

اپل دو روز پیش بود که آپدیت آی او اس 10.3 (iOS 10.3) را همراه با یک فایل سیستمی مدرن و جدید عرضه کرد، اما درست همانند بسیاری از آپدیت های نرم افزاری دیگر این سیستم عامل نیز حاوی برخی از تغییرات سندنگاری نشده (ثبت نشده) است. با این حال یکی از مهندسان شرکت اپل به نام “Renaud Lienhart” که به صورت مستقیم مشغول کار بر روی توسعه پلتفرم آی او اس است توضیحاتی را در مورد نسخه جدید آن ارائه کرده است. ظاهرا این پلتفرم سریع‌تر شده است؛ چرا که بسیاری از انیمیشن‌های موجود در این سیستم عامل کوتاه‌تر و بهینه‌تر شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

آپدیت iOS 10.3 برای آیفون و آیپدهای اپل عرضه شد

 

بسیاری از انیمیشن هایی که اپل از آن‌ها در آی او اس استفاده کرده است را می‌توانید زمانی که یک اپلیکیشن را اجرا کرده و یا در حال بستن است مشاهده کنید، اما ما در طول آزمایشاتمان بر روی آی او اس 10.3 متوجه تغییرات چشمگیری در این زمینه نسبت به یک دستگاه آی او اسی دیگر مجهز به 10.2.1 نشدیم. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه را در کنار یکدیگر قرار داده بودیم. با این حال، آی او اس به طور کلی کمی سریع‌تر در گوشی آیفون 6 اس پلاس مورد آزمایش ما عمل کرد.

آی او اس 10.3 کمی سریع‌تر است، زیرا برخی انیمیشن ها برای نتیجه بهتر کمی بهینه و کوتاه شده‌اند.

Renaud Lienhard (نام کاربری NotoriousBUGS)

فایل سیستمی جدید اپل آی او اس 10.3 را جذاب کرده است

فایل سیستمی جدید اپل در آی او اس 10.3 که در اختیار میلیون ها کاربر آیفون و آیپد در سراسر جهان قرار گرفته است، می‌تواند باعث شود کارایی سیستم عامل کمی سریع‌تر باشد. APFS (فایل سیستمی اپل) طوری طراحی شده تا زمان تاخیر کم باشد که این می‌تواند سرعت خواندن و نوشتن دیوایس های آی او اسی را افزایش دهد. هرچند شما متوجه آن نخواهید شد، اما اپلیکیشن هایی نظیر پردازشگران ویدیویی که حجم عظیمی از داده‌ها را می‌نویسند سریع‌تر عمل خواهند کرد.

آی او اس 10.3 می‌تواند بسیاری از اشکالات عجیب و غریب و افت فریم موجود در آی او اس 10 را اصلاح کند. کریس پیریلو (Chris Pirillo) تعداد زیادی از مشکلات سیستم عامل آی او اس 10 را مستند کرده است که ادعا می‌کند اپل در ارائه یک نرخ 60 فریم بر ثانیه صاف و مناسب شکست خورده است. اپل با استفاده از بهبودهای مختلف فایل سیستمی جدید خود باعث بهبود این قضیه شده تا کاربران لذت بیشتری را با استفاده از آیفون و یا آیپد خود ببرند.

1396-01-09

دیدگاهتان را بنویسید