احتمال عرضه‌ی ایسوس زنفون 4 در ماه می

احتمال عرضه‌ی ایسوس زنفون 4 در ماه می

احتمال عرضه‌ی ایسوس زنفون 4 در ماه می

با وجود آنکه ایسوس در سال گذشته تعداد زیادی از اسمارت فون های زنفون 3 را به فروش رساند، اما در 9 ماه اول سال دچار ضرر و زیان شد. تنها در سه ماهه‌ی آخر سال 2016 این کمپانی توانست فروش قابل قبولی داشته باشد اما سودهای بدست آمده در این سه ماه برای جبران ضررهای 9 ماه قبل از آن کافی نبودند. حال برای آنکه این اتفاق دوباره در سال 2017 تکرار نشود، این کمپانی قصد دارد تا پرچمدار آینده‌ی خود یعنی ایسوس زنفون 4 را در ماه می عرضه کند.

در مجموع، ایسوس 17.5 میلیون اسمارت فون از سری ZenFone را در سال گذشته فروخت که چند میلیون از تعداد فروش سال 2015 (20.5 میلیون) کمتر بود. خبر خوب آن است که ایسوس یک نقشه‌ی راه مشخص برای نیمه‌ی اول 2017 دارد و اسمارت فون های زنفون 3 زوم و زنفون AR قرار است به کمک سودآوری آن بیایند.

علاوه بر این، بنابر منابع تایوانی، پرچمداران ایسوس زنفون 4 نیز در ماه می به جهان معرفی خواهند شد. اطلاعات و مشخصات چندانی از این اسمارت فون ها در دسترس نیست به جز آنکه بیان شده زنفون 4 دارای مشخصات برتر و قدرتمندتری نسبت به زنفون 3 خواهد بود اما قیمت آن نیز می‌بایست بالاتر باشد.

احتمال رونمایی از ایسوس زنفون 4 در نمایشگاه MWC 2017

تاریخ و روز زمان رونمایی از ایسوس زنفون 4 به طور دقیق مشخص نیست اما به احتمال زیاد، ایسوس در کنفرانس MWC که در اواخر فوریه برگزار می‌شود، پرچمداران جدیدش را معرفی کند. چند ماه پس از آن نیز این گوشی‌ها در بازار عرضه می‌شوند.

1395-11-02

دیدگاهتان را بنویسید