اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال : آیا بازی های سوپرسل در ایران فیلتر شده است؟

اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال : آیا بازی های سوپرسل در ایران فیلتر شده است؟

اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال: آیا بازی های سوپرسل در ایران فیلتر شده است؟

بر اساس گزارش کاربران، دقایقی است که دو بازی محبوب و پرطرفدار کمپانی سوپرسل ( Supercell) یعنی کلش آف کلنز (Clash Of Clans) و کلش رویال (Clash Royale) در ایران با اختلال مواجه شده و کاربران قادر به وارد شدن به این بازی ها نیستند. اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال باعث شده تا شایعاتی پیرامون فیلتر شدن این دو بازی در ایران مطرح گردد.

همانطور که اشاره شد از دقایقی پیش، بسیاری از کاربران دو بازی مطرح کمپانی سوپرسل ( Supercell) یعنی کلش آف کلنز (Clash Of Clans) و کلش رویال (Clash Royale) در کشورمان قادر به ورود به این بازی ها نبوده‌اند. این در حالی‌ست که در صورت استفاده از آی پی خارجی، به راحتی میتوان وارد این بازی ها شد. همین موضوع باعث شده تا شایعاتی پیرامون فیلتر شدن کلش آف کلنز و کلش رویال در ایران مطرح گردد.

لازم به ذکر است که کمپانی سوپرسل هنوز هیچ واکنشی به اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال نشان نداده و همچنین هیچ اختلالی از سوی سازنده گزارش نشده است. همانطور که در بالا هم اشاره شد، امکان فیلتر شدن این بازی ها در ایران زمانی قوی تر می شود که با استفاده از آی پی های خارجی به راحتی می توان کلش آف کلنز (Clash Of Clans) و کلش رویال (Clash Royale) را اجرا نمود.

ناگفته نماند که هنوز هم برخی از کاربران ایرانی بدون مشکل قادر به ورود به این دو بازی هستند اما بر اساس گزارشات متعدد کاربران از سراسر کشور، در حال حاظر امکان دسترسی به کلش آف کلنز و کلش رویال در شبکه بسیاری از سرویس دهندگان اینترنت کشورمان میسر نیست.

در حال حاضر هیچ مقام رسمی داخلی و خارجی درباره علت اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال صحبتی نکرده و هنوز نمی توان علت این اختلال را فیلتر این بازی‌ها در کشورمان عنوان کرد. به هر حال، قطعا طی ساعات آینده اطلاعات بیشتری از این موضوع منتشر خواهد شد.

اگر شما هم یکی از کاربران این دو بازی هستید و امروز با اختلال در اجرای آنها مواجه بوده اید ، لطفا نام سرویس دهنده اینترنت و شهر خود را با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

هموطنان عزیز، ناراحتی شما به خاطر اختلال اخیر در بازی های سوپرسل کاملا قابل درک هست اما ما هم در گجت نیوز معذوراتی داریم که نمیتونیم همه نوع کامنتی رو تایید کنیم. لطفا در کامنت هاتون ادبیات مناسب و قوانین کشور رو رعایت کنید که ما هم بتونیم همه دیدگاه‌های شما رو تایید کرده و انشالله نظر همه کاربران رو منعکس کنیم. سپاس از شما، تیم گجت نیوز.

1395-09-07

دیدگاهتان را بنویسید