اسمارت فون وان پلاس 5 تی سریع ترین گوشی جهان است!

اسمارت فون وان پلاس 5 تی سریع ترین گوشی جهان است!

اسمارت فون وان پلاس 5 تی سریع ترین گوشی جهان است!

اسمارت فون وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) پرچمدار جدید چینی‌هاست که به تازگی معرفی شده است. وان پلاس معتقد است این محصول، سریع ترین گوشی هوشمند جهان است!

وان پلاس 5 تی با شعار «چشم‌اندازی جدید» (A New View) رونمایی شده و به صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2160 پیکسل مجهز است. با توجه به طراحی مدرن وان پلاس 5T ، می‌توان به گوشی وان پلاس 5 (OnePlus 5) لقب محصولی قدیمی را داد.

اما اگر طراحی ظاهری اسمارت فون وان پلاس 5 تی را کنار بگذاریم، تغییر خاصی نسبت به نسل قبل از آن مشاهده نخواهیم کرد. در واقع، گوشی جدید وان پلاس ارتقایافته مدل قبل از خود بود؛ پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام و 6 یا 8 گیگابایت رم (بسته به مدل آن) از مهمترین شباهت‌های پرچمداران جدید و قدیم وان پلاس هستند. با این حال، این شرکت سازنده چینی ادعا دارد اسمارت فون وان پلاس 5 تی سریع ترین گوشی جهان بوده که تاکنون تولید شده است. دلیل این ادعا نیز استفاده از سخت افزار قدرتمند در کنار نرم افزار توسعه‌یافته آن (رابط کاربری OxygenOS بر پایه اندروید 7.1 نوقا) عنوان می‌شود.

اسمارت فون وان پلاس 5 تی سریع ترین گوشی جهان است!

هیچ اسمارت فون دیگری قادر نیست به سرعت وان پلاس 5 تی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را اجرا کند. اگر تجربه سرعت و روان‌بودن این موبایل را تجربه کرده باشید، استفاده از گوشی دیگری برای شما مشکل خواهد بود.

صفحه توییتر وان پلاس

در این توییت عبارت «هیچ اسمارت فون دیگری» آورده شده و آن را محدود به گوشی های اندرویدی نکرده است. بنابراین، مدیران وان پلاس ادعا دارند عملکرد گوشی جدید آنها حتی سریع‌تر از پرچمداران جدید اپل، یعنی آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواهد بود. البته در حال حاضر سنجش درستی این حرف ممکن نبوده و با عرضه وان پلاس 5 تی به بازار، این موضوع تست خواهد شد.

شما می‌توانید همه اخبار منتشرشده در خصوص گوشی جدید وان پلاس را با مراجعه به این لینک مشاهده کنید.

1396-08-26

دیدگاهتان را بنویسید