اطلاعاتی مبنی بر احتمال فروش جهانی نوکیا 6 منتشر شدند

احتمال فروش جهانی نوکیا 6

اطلاعاتی مبنی بر احتمال فروش جهانی نوکیا 6 منتشر شدند

اچ ام دی گلوبال (HMD Global) که حق استفاده از برند نوکیا را برای صد سال به چنگ آورده است، مدت‌ها قبل از تصمیم خود برای عرضه چند گوشی اندرویدی جدید و یک پرچمدار بسیار قدرتمند خبر داد. در حالی که انتظار می‌رفت تا نیمی از محصولات در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شوند، شرکت سازنده ناگهان با معرفی گوشی نوکیا 6 (Nokia 6) کاربران را در سرتاسر جهان در بهت و حیرت فرو برد. فروش نوکیا 6 از امروز در بازار چین به قیمت 250 دلار آغاز می‌شود. تا پیش از این اطلاعی درباره احتمال فروش جهانی نوکیا 6 در دسترس نداشتیم، اما اخیرا انتشار اطلاعاتی جدید، امید عرضه جهانی محصول را در دل کاربران زنده کرده است.

تا زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 احتمال فروش جهانی نوکیا 6 وجود دارد

اخیرا نسخه‌ای دیگر از گوشی نوکیا 6 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده است. مدل جدید شماره TA-1003 را به خود اختصاص داده و نام آن در کنار نام نسخه اورجینال گوشی آمده است. از زمان انتشار تصویر پایین، امیدها برای احتمال فروش جهانی نوکیا 6 افزایش یافته است، چرا که انتظار می‌رود تا مدل TA-1003، در واقع نسخه جهانی گوشی تازه وارد نوکیا 6 باشد. پیش‌بینی می‌شود تا در نمایشگاه MWC امسال در شهر بارسلون، شاهد رونمایی از نسخه جهانی نوکیا 6 در کنار عرضه دیگر گوشی‌های اندرویدی HMD باشیم.

احتمال فروش جهانی نوکیا 6

اگرچه ممکن است نوکیا 6 آن‌چنان گوشی خیره‌کننده و قدرتمندی نباشد، اما در هر صورت نام نوکیا را بر دوش کشیده و از بازگشت این برند به بازارهای جهانی خبر می‌دهد. حتی اگر احتمال فروش جهانی نوکیا 6 نیز بسیار ضعیف باشد، از آنجایی که HMD تصمیم دارد تا در سال جاری چند گوشی اندرویدی شامل یک پرچمدار بسیار قدرتمند را به بازار عرضه کند، مطمئنا کاربران در سراسر دنیا بالاخره قادر به خرید چند مدل از میان مدل‌های معرفی شده خواهند بود؛ باید منتظر ماند و دید نقشه HMD برای ساخت و توزیع گوشی های اندرویدی نوکیا چگونه است.

1395-10-22

دیدگاهتان را بنویسید