اطلاعات و جزییات جدیدی از دوربین گوشی نوکیا 8 لو رفت

اطلاعات و جزییات جدیدی از دوربین گوشی نوکیا 8 لو رفت

اطلاعات و جزییات جدیدی از دوربین گوشی نوکیا 8 لو رفت

در حالی که کمتر از دو هفته تا رونمایی از پرچمدار جدید نوکیا باقی مانده، امروز تصاویری از رابط کاربری دوربین گوشی نوکیا 8 (Nokia 8) در فضای مجازی منتشر شد.

بنا به اطلاعات تاییدشده، گوشی نوکیا 8 قرار است در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) معرفی شود. اما به لطف شایعات جدید، جزییاتی از رابط کاربری دوربین کارل زایس پرچمدار سال 2017 نوکیا منتشر شد. بر این اساس، دوربین دوگانه نوکیا 8 دارای دو لنز، یکی با سنسور مونو کروم (تک‌رنگ) و دیگری لنز معمولی RGB است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

همانطور که در تصویر نیز می‌بینید، در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن دوربین گوشی نوکیا 8 منوی ساندویچی وجود دارد که به وسیله آن، می‌توان به تنظیمات دوربین دوگانه دسترسی پیدا کرد. در این قسمت سه گزینه مشاهده می‌شود. کاربر قادر است تا از میان گزینه‌های RGB، لنز دوگانه و یا سنسور مونوکروم، یکی را به دلخواه انتخاب کند.

همچنین دوربین گوشی نوکیا 8 این امکان را به کاربر می‌دهد تا همزمان از دوربین‌های عقب و جلوی گوشی خود برای گرفتن تصاویر ترکیبی استفاده کند. البته این ویژگی جدیدی نیست و پیش از این در محصولاتی مانند پرچمداران سامسونگ شاهد آن بودیم.

بر اساس شایعات اخیر، نوکیا 8 به مشخصاتی همچون چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. یکی از دو دوربین گوشی نوکیا 8 دارای لنزی 12 مگاپیکسلی‌ست و دوربین‌های عقب و جلوی آن قادر به ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K است. به احتمال زیاد، قیمت دردانه جدید فنلاندی‌ها بیشتر از 500 یورو نخواهد بود که بر این اساس، به نظر می‌رسد بهترین گوشی امسال نوکیا را ارزان‌تر از سایر رقبا خواهید خرید.

1396-05-13

دیدگاهتان را بنویسید