امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو در DxO رکوردشکنی کرد

دوربین هواوی پی 20 پرو

امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو در DxO رکوردشکنی کرد

امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20) در DxO از هر گوشی دیگری تا امروز بیشتر بوده است. دوربین هواوی پی 20 (Huawei P20) نیز فوق‌العاده ظاهر شده و امتیاز آن از سایر پرچمداران بیشتر است.

با توجه به محبوبیت بالای مرجع DxO Mark برای کاربران و توجه ویژه آن‌ها به امتیاز دوربین‌های موبایل در این وب سایت، شرکت‌های گوشی‌ساز تلاش می‌کنند با رعایت ملزومات این مرجع، امتیازهای خوبی در آن کسب کنند. امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو درون DxO Mark، در مقایسه با تمامی پرچمدارانی که تا امروز به منظور ارزیابی در آن ظاهر شده‌اند خارق‌العاده محسوب می‌شود.

امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو

امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو 109 است که فاصله تقریبا زیادی با امتیاز 99 سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس دارد. اکنون پرچمدار تازه وارد سامسونگ به جای رده دوم، در رده سوم برترین دوربین‌های موبایل بر اساس سیستم امتیازدهی این وب سایت قرار گرفته است، چرا که هواوی پی 20 نیز توانست همانند برادر بزرگتر خود، با کسب امتیاز 102 رکوردشکنی کند.

امتیاز بالای گوشی در مرجع یاد شده مدیون قدرت بالای آن در عکاسی است. نمره آن در بخش فیلم برداری و عکس برداری به ترتیب 98 و 114 بوده است. در نخستین ماژول دوربین سه گانه از یک سنسور رنگی بزرگ “1/1.73 استفاده شده که در همکاری با سنسور سیاه و سفید “1/2.78، تصاویری فوق‌العاده شفاف با حداقل نویز ممکن ثبت می‌کند.

رزولوشن این دو سنسور به ترتیب 40 مگاپیکسل و 20 مگاپیکسل است. سنسور سوم از نوع تله فوتو بوده و وضوح تصویری 8 مگاپیکسلی دارد. بر اساس اعلام DxO، بزرگنمایی این دوربین بهتر از تمامی دوربین‌های موبایلی است که تا امروز در این وب سایت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو

در دوربین هواوی پی 20 خبری از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی نبوده و همانند پرچمداران سال‌های گذشته این شرکت، شاهد یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی هستیم.

 

امتیاز دوربین هواوی پی 20

اگرچه کاربران ارزش خاصی برای امتیاز دوربین‌های موبایل در مرجع DxO قائل هستند، اما اصلی‌ترین ملاک برای ارزیابی توان یک دوربین، مشاهده نمونه تصاویر ثبت شده توسط آن و مقایسه آن‌ها با عکس‌های ثبت شده توسط دیگر دوربین‌ها در شرایط یکسان است.

1397-01-07

دیدگاهتان را بنویسید