انتشار عکس های آیفون 10 (آیفون ایکس) توسط یکی از کاربران ردیت

عکس های آیفون 10

انتشار عکس های آیفون 10 (آیفون ایکس) توسط یکی از کاربران ردیت

اخیرا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با انتشار عکس های آیفون 10 (Apple iPhone 10) در دنیای واقعی که به نظر قدیمی می‌رسند، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

این تصاویر که شامل لاک اسکرین، صفحه هوم و قاب پشتی دستگاه می‌شوند، تاریخ 30 سپتامبر نشان داده و به نظر می‌رسد ماه گذشته ثبت شده‌اند.

موردی که احتمالا در نگاه اول متوجه آن نخواهید شد، اشاره به سلب مسئولیت و محرمانه بودن در بخش پایینی لاک اسکرین است. در این صورت، می‌توان گفت که گوشی پیش رو به نسخه خاصی از سیستم عامل آی او اس که احتمالا توسط منابع داخلی اپل استفاده می‌شود، تجهیز شده است. این فرد نیز احتمالا یکی از کارمندان شرکت اپل خواهد بود. در بخش دوم این نوشته، شماره تلفن دستگاه پوشیده شده تا اطلاعات مربوط به فردی که قوانین را نقض کرده است، فاش نشود.

پیش‌فروش آیفون ایکس از تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) و فروش آن، از 3 نوامبر (12 آبان) آغاز می‌شود. هرچند، به نظر می‌رسد اپل در تامین دوربین‌های “TrueDepth” با محدودیت‌هایی رو به رو بوده و ممکن است سری اول این تلفن هوشمند، در تعداد کمتری عرضه شود. در ادامه می‌توانید عکس های آیفون 10 را مشاهده کنید:

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-07-17

دیدگاهتان را بنویسید