اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 بدون تغییر باقی خواهد ماند

اندازه نمایشگر گلکسی اس 9

اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 بدون تغییر باقی خواهد ماند

اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) به عنوان پرچمداران سال 2018 سامسونگ تغییر نمی‌کند. این جدیدترین خبر پیرامون این دو محصول است.

حدود سه ماه از معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس می‌گذرد و تا رونمایی از گلکسی نوت 8 نیز کمتر از دو ماه زمان باقی مانده است. اما از هم‌اکنون، رفته رفته شایعات پیرامون محصولات بعدی این دو سری در حال انتشار هستند. اخیرا اطلاعاتی پیرامون ابعاد صفحه نمایش گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 به بیرون درز کرده‌اند.

اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 همچنان 5.8 اینچ خواهد بود

طبق جدیدترین گزارش The Investor که بر اساس منابعی نامعلوم منتشر شده است، ادعاهایی مبنی بر عدم تغییر ابعاد نمایشگر این دو گوشی موبایل در مقایسه با محصولات سال 2017 به گوش می‌رسند. بر این اساس، اگر گلکسی اس 9 فقط در یک مدل عرضه شود، اندازه صفحه نمایش آن 5.8 اینچ خواهد بود. اگر مدل پلاس نیز در کنار آن رونمایی شود، ابعادی برابر گلکسی اس 8 پلاس یعنی 6.2 اینچ خواهد داشت.

اندازه نمایشگر گلکسی اس 9

در این گزارش درباره گلکسی نوت 9 نیز اظهار نظر شده است، گوشی موبایلی که حتی محصول پیشین آن یعنی گلکسی نوت 8 نیز به صورت رسمی معرفی نشده و هنوز بر اساس شایعات، درباره آن حدس و گمان‌هایی زده می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های پرچمدار سال 2017 سری Note، مجهز شدن به یک نمایشگر 6.3 اینچی است. در واقع آن را یک نسخه بزرگتر از گلکسی اس 8 پلاس می‌دانند که مهمترین تفاوتش، مجهز شدن به یک دوربین دوگانه در پنل پشتی است.

حتی اگر این ادعاها منبع موثقی نداشته باشد، باز هم می‌توان آن‌ها را قبول کرد. امروز بیشتر پرچمداران بازار موبایل به صفحه نمایش‌هایی بین 5.5 تا 6.5 اینچ مجهز می‌شوند، اما بیش از این نمی‌توانند پیش بروند، چرا که در این صورت وارد قلمرو تبلت‌ها خواهند شد. ابعاد 5.8 و 6.2 اینچی پرچمداران سری S سامسونگ کاملا معقول و بر اساس عرف امروزی است، پس طبیعی است اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس همانند آن‌ها باقی بماند و فقط تغییراتی را از لحاظ تکنولوژی پنل به کار رفته در آن‌ها مشاهده کنیم.

1396-04-30

دیدگاهتان را بنویسید