انفجار گلکسی نوت 7 در یک هتل خسارت 1400 دلاری به جا گذاشت

انفجار گلکسی نوت 7

انفجار گلکسی نوت 7 در یک هتل خسارت 1400 دلاری به جا گذاشت

پس از انتشار اخبار زیادی مبتنی بر انفجار گلکسی نوت 7 به هنگام شارژ شدن و نگرانی‌ها در مورد آن، باز هم گزارشات جدیدی در این زمینه منتشر شده که نشان می‌دهد باتری یک گلکسی نوت 7 دیگر نیز به هنگام شارژ شدن، منفجر شده است! به نظر می‌رسد که این بار علاوه بر دارنده این دستگاه، هتلی که این فرد در آن اقامت داشته نیز دچار خسارت 1400 دلاری می‌شود.

انفجار گلکسی نوت 7 این بار باعث خسارت 1400 دلاری به یک هتل شده است!

این شهروند استرالیایی در صفحه مربوط به خود در شبکه اجتماعی Reddit، اذعان داشته که گلکسی نوت 7 جدید وی هنگام شارژ شدن و زمانی که بیدار نبوده، منفجر شده که به هنگام شنیدن صدای آن، از خواب پریده و متوجه سوختگی فرش شده و برای خاموش کردن آن، دست خود را سوزانده است. این انفجار به صورت کلی دستگاه را سوزانده و حتی او قادر به خارج کردن کارت حافظه و یا سیم کارت خود نیز نبوده است. همچنین وی اشاره کرده که برای شارژ کردن دستگاه خود از شارژر اصلی و کابل آن استفاده نموده تا هیچ مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد چرا که بسیاری از سازندگان اعلام کرده‌اند که هر دستگاهی باید با شارژر اصلی آن شارژ شود و اگر از دیگر شارژرها استفاده شده و مشکلی رخ دهد، آنها پاسخگو نخواهند بود.

البته نباید تصور کنید که سامسونگ نسبت به این موضوع بی توجه بوده، بلکه این شهروند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های این شرکت، علاوه بر دریافت یک دستگاه جدید، از اقدام سامسونگ برای پرداخت خسارت هتل نیز خبر داده که نشان می‌دهد سامسونگ برای حفظ آبروی برند خود، تلاش زیادی دارد. پیشتر نیز اعلام شده بود که سامسونگ با پرداخت هزینه یک میلیارد دلاری، تمامی دستگاه های آسیب‌دیده گلکسی نوت 7 را فراخوانده بود.

پیش از این سامسونگ رسما اعلام کرده بود که تاکنون بیش از 30 گزارش مختلف را در مورد انفجار گلکسی نوت 7 دریافت نموده، پس اگر شما نیز یکی از دارندگان کلکسی نوت 7 هستید، می‌توانید با توجه به بیانه رسمی سامسونگ در مورد این دستگاه برای کاربران ایرانی، مشکل احتمالی آن را به صورت رایگان برطرف سازید.

1395-06-17

دیدگاهتان را بنویسید