اپل از اتمام موجودی آیفون 7 جت بلک و 7 پلاس خبر داد

آیفون 7 جت بلک

اپل از اتمام موجودی آیفون 7 جت بلک و 7 پلاس خبر داد

بار دیگر، زمان آن رسیده تا بسیاری از طرفداران اپل برای خرید جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت، جلو فروشگاه‌های رسمی اپل صف بکشند،اما پیش از اینکه شما نیز بخواهید یکی از این افراد باشید، بهتر است بدانید که منابع داخلی اپل تأیید کرده‌ند که تمامی دستگاه های آیفون 7 جت بلک و 7 پلاس به فروش رسیده‌اند و این یعنی ممکن است این دو مدل، تا اطلاع ثانوی در فروشگاه‌های رسمی موجود نباشند.

اپل: تمامی دستگاه های آیفون 7 جت بلک و 7 پلاس به فروش رسیده‌اند

البته خبر خوب این است که کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی اپل، گوشی مورد علاقه خود را سفارش دهند حتی اگر نتوانند آن را در بازار پیدا کنند. همچنین اپل در بیانه‌ای رسمی اذعان داشته که در حال حاضر کاربران می‌توانند رنگ های نقره ای، رز گلد، طلایی و مشکی از آیفون 7 را در برخی از فروشگاه‌های رسمی خریداری نمایند. اگر این دسته از کاربران بخواهند دیگر مدل‌های آیفون های جدید را خریداری کنند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اپل، سفارش خود را ثبت کنند.

علاوه بر این، اهالی کوپرتینو از تلاش سخت خود برای رساندن آیفون های جدید به دست مشتریان خبر داده‌اند. هر چند، بر اساس تجربیات گذشته، کاربران نباید مدت زمان زیادی را در انتظار محصولات جدید اپل باشند.

اگر شما نیز از کاربرانی هستید که قصد خرید آیفون 7 جت بلک و یا 7 پلاس را دارید، بهتر است برای خرید این این گوشی عجله نکرده و منتظر تأمین دوباره آنها توسط اپل باشید.

1395-06-25

دیدگاهتان را بنویسید