اپل از ارور 56 که باعث بریک آیپد پرو 9.7 می‌شود آگاه است

آیپد پرو 9.7

اپل از ارور 56 که باعث بریک آیپد پرو 9.7 می‌شود آگاه است

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه آخرین آپدیت آی او اس با ورژن 9.3.2 باعث شده تا تعدادی از جدیدترین تبلت‌های اپل به نام آیپد پرو 9.7 به مشکل برخورده و بریک شوند. حال، به نظر می‌رسد که اپل از این موضوع آگاه بوده و به فکر برطرف کردن آن است.

طبق گزارش‌ها، بعضی از کاربران با انجام به‌روزرسانی با ارور 56 مواجه شده و کاربر را اتصال تبلت به آیتونز هدایت می‌کند که در نتیجه حتی با انجام کارهای گفته شده، دستگاه در حالت بریک باقی مانده و مشکل به وجود آمده برطرف نمی‌گردد.

اپل نیز با انتشار بیانه‌ی رسمی در مورد این ارور گفته است که از مشکل به وجود آمده آگاه بوده و مسئولین این کمپانی گفته‌اند پیام‌هایی از سمت کاربران دریافت کرده‌اند. طبق بیانیه‌ی اپل، کاربرانی که به مشکل برخورده‌اند و از طریق آیتونز نیز نمی‌توانند مشکل آیپد پرو 9.7 خود را برطرف کنند می‌توانند با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیرند. همچنین در بیانیه آمده است که کمپانی به دنبال علت بروز این ارور است.

اگر شما نیز دارای یک آیپد پرو 9.7 هستید و می‌خواهید آن را به جدیدترین نسخه‌ی آی او اس به‌روز کنید پیشنهاد می‌دهیم که تا عرضه‌ی پچ جدید صبر کرده و ریسک بروز ارور 56 را به جان نخرید. در ادامه نگاهی به تغییرات اعمال شده در نسخه‌ی 9.3.2 آی او اس خواهیم انداخت:

  • برطرف کردن مشکلات موجود در دیکشنری
  • برطرف کردن افت کیفیت صدا زمانی که دستگاه‌هایی را از طریق بلوتوث به آیفون SE متصل می‌کردید
  • برطرف کردن مشکلات کیبورد Kana ژاپنی
  • برطرف کردن مشکلات VoiceOver زمانی که کاربران از صدای Alex استفاده می‌کردند و دستگاه به یک صدای دیگر تغییر می‌یافت
  • برطرف کردن مشکلاتی که باعث ایجاد خلل در سرور MDM شده و مانع نصب اپلیکیشن‌های B2B می‌شد

متاسفانه در مورد اینکه چه زمانی پچ جدید عرضه خواهد شد اطلاعی داده نشده و اگر دارای یک تبلت آیپد پرو 9.7 (iPad Pro 9.7) هستید بهتر است تا زمان عرضه‌ی پچ جدید صبر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید