اچ تی سی اوشن نوت ، مجهز به نمایشگر خمیده و فاقد جک هدفون

اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note)

اچ تی سی اوشن نوت، مجهز به نمایشگر خمیده و فاقد جک هدفون

اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note)، یکی از اعضای خانواده معرفی نشده گوشی های اوشن کمپانی تایوانی HTC است. بر اساس آخرین شایعات، این گوشی پرچمدار فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و از سخت افزار صوتی قدرتمند همراه با دوربین پیشرفته بهره می‌برد. این گوشی احتمالا در تاریخ 23 دی ماه رونمایی می‌شود.

با ورود به سال 2017، ما انتظار داریم که کمپانی اچ تی سی از یک پرچمدار جدید برای گوشی های هوشمند بالارده خود رونمایی کند. آن چه که تصور می‌شود نام این گوشی اچ تی سی 11 (HTC 11) خواهد بود، اما ما شنیده‌ایم که این شرکت در نظر دارد در کنار گوشی اچ تی سی 11، از سری گوشی های پرچمدار جدیدی با نام اوشن (HTC Ocean) نیز پرده برداری کند. حال به لطف اطلاعات درز کرده از وبسایت ePrice، اینک بیش از گذشته می‌توانیم با این محصولات آشنا شویم.

به نقل از شایعات منتشر شده، یکی از گوشی های این خانواده گوشی موبایل اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note) خواهد بود و آنگونه که ما شنیده‌ایم باید انتظار بالایی از این پرچمدار داشته باشیم. این گزارش ادعا می‌کند که گوشی اچ تی سی اوشن نوت مجهز به نمایشگری با لبه های خمیده درست همانند گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 Edge)، اما با اندازه‌ای متفاوت است. ظاهرا اندازه این تلفن همراه چیزی بین 5.5 الی 5.7 اینچ خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که یک محافظ صفحه اختصاصی نیز بر روی این پنل خودنمایی می‌کند تا این گوشی را نسبت به سایر موبایل های موجود در بازار متمایز سازد.

اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note)

سیستم صوتی تطبیق پذیر، تکنولوژی پیشرفته اچ تی سی اوشن برای عاشقان موسیقی

از دیگر مواردی که در خصوص این گوشی شنیده میشود، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون همگام با تازه‌ترین نسل گوشی موبایل آیفون اپل (Apple iPhone 7) و احتمالا پرچمدار آینده سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 خواهد بود. این بدان معناست که علاقه‌مندان به دنیای موسیقی نیازمند خریداری یک هدفون مجهز به USB نوع C و یا یک هدفون بی سیم بلوتوثی هستند. گفته می‌شود که اچ تی سی برای جبران فقدان یک پورت هدفون در گوشی اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note)، قصد دارد از فناوری صوتی تطبیقی رونمایی کند که به صورت خودکار صداها را بر اساس سر و صدای محیط تنظیم می‌کند. ما بی‌صبرانه مشتاقیم تا با این تکنولوژی از جنس آینده ملاقات کنیم.

در انتها باید به بهبود چشمگیر دوربین این گوشی نسبت به سایر موبایل های تایوانی‌ها اشاره کرد، اگر چه در این قضیه کمی شک و شبه نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این شرکت در تاریخ 12 ژانویه (23 دی ماه) میزبان یک رویداد خبری تحت عنوان For You یا برای شما است که احتمالا در این رویداد خبری ویژه، از خانواده گوشی های اوشن رونمایی می‌شود.

1395-10-10

دیدگاهتان را بنویسید