اچ تی سی وایو فوکوس (HTC Vive Focus)، هدست واقعیت مجازی مستقل معرفی شد

اچ تی سی وایو فوکوس

اچ تی سی وایو فوکوس ، هدست واقعیت مجازی مستقل اچ تی سی معرفی شد

هدست واقعیت مجازی مستقل اچ تی سی وایو فوکوس (HTC Vive Focus) رسما معرفی شد. این هدست به چیپست اسنپدراگون 835 و ردیاب‌های داخلی و خارجی مجهز است.

کمپانی اچ تی سی دقایقی پیش رسما از هدست واقعیت مجازی مستقل Vive Focus پرده‌برداری کرد. همانطور که پیشتر نیز عنوان شده بود، اچ تی سی وایو فوکوس از یک چیپست اسنپدراگون 835 در زیر پوست خود بهره می‌برد و به ردیاب‌های داخلی و خارجی مختلفی مجهز شده است. این محصول می‌تواند نخستین هدست واقعیت مجازی مستقل با آزادی 6 درجه‌ای باشد؛ اگرچه کمپانی اچ تی سی زمان دقیق عرضه‌ی آن را اعلام نکرده است.

اچ تی سی وایو فوکوس از یک کنترلر ساده‌ی سه درجه‌ای همراه یک ترک پد بسیار مشابه با نسخه‌های بزرگتر هدست Vive استفاده می‌کند. طراحی این هدست غیرمعمولی است، در آن می‌توان نشانه‌هایی از دو هدست پلی استیشن وی آر و اچ تی سی وایو Deluxe Audio Strap را مشاهده کرد و یک سایه‌ی آبی روشن نیز بر روی بدنه‌ی اصلی آن کشیده شده است. اچ تی سی اطلاعات زیادی را در ارتباط با فوکوس منتشر نکرده است که مهم‌ترین آن وضوح نمایشگر آن خواهد بود.

ویدیو معرفی اچ تی سی وایو فوکوس

____

 

مشخصات بیشتری از اچ تی سی وایو فوکوس در دست نیست

این کمپانی در حال حاضر اقدام به رونمایی از هدست واقعیت مجازی مستقل خود در خاک چین کرده و حتی اطلاعاتی از قیمت و یا زمان عرضه‌ی آن را نیز در اختیار ما قرار نداده است. اگر منتظر آن هستید که این هدست، در واقع یک هدست مجهز به پلتفرم گوگل دی دریم باشد ما حاکی خبرهای بدی برای شما هستیم؛ ظاهرا کمپانی اچ تی سی دیگر برنامه‌ای برای کار بر روی چنین هدستی ندارد و پروژه‌ی مشترک آن‌ها با گوگل متوقف شده است. با این حال به نقل از Clay Bavor‌، یکی از مسئولان شرکت گوگل، هدست واقعیت مجازی مستقل لنوو همچنان در دست ساخت است. البته از زمان معرفی هدست لنوو در ماه مه امسال ما اطلاعات بیشتری را نداریم، اما Bavor می‌گوید که در آینده‌ای نزدیک بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

1396-08-23

دیدگاهتان را بنویسید