اچ تی سی یو 11 ، نام پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی خواهد بود

اچ تی سی یو 11

اچ تی سی یو 11 ، نام پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی اچ تی سی خواهد بود

به نقل از تازه‌ترین شایعات، گوشی معروف کمپانی اچ تی سی که آن را با کدنام Ocean می‌شناسیم با نام کامل اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) عرضه خواهد شد.

گوشی پرچمدار آینده کمپانی اچ تی سی دارای کدنام “Ocean” است که طی چند ماه اخیر زیاد نام آن را شنیده‌ایم. این گوشی همچنین از نقطه فروش قوی برخوردار است که در واقع همان حاشیه‌های حساس به فشار آن است؛ به طور مثال شما با فشار بر روی حاشیه‌های این گوشی می‌توانید از قابلیت‌های جذابی استفاده کنید.

اما به راستی برند این گوشی چه خواهد بود؟ در ابتدا همه فکر می‌کردند این گوشی به دنباله‌ی اچ تی سی 10 (HTC 10)، پرچمدار سال پیش این شرکت تایوانی با نام اچ تی سی 11 روانه بازار خواهد شد. اما پس از آن که اچ تی سی دو گوشی U Ultra و U Play را عرضه کرد، ما شنیدیم که این محصول با نام اچ تی سی یو پا به عرصه رقابت با بزرگان خواهد گذاشت

اما ظاهرا این گوشی با هیچ یک از نام‌های ذکر شده عرضه نخواهد شد. بله، نام این گوشی ترکیبی از دو پرچمدار اخیر این کمپانی است و با نام نهایی اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) وارد بازار می‌شود. اینگونه به نظر می‌رسد که مدیران اچ تی سی نتوانسته‌اند بین دو نام مختلف U و 11 یکی را برگزینند و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده‌اند.

اچ تی سی یو 11

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11

به نقل از ایوان بلس گوشی اچ تی سی یو 11 در 5 رنگ مختلف سفید، مشکی، آبی، قرمز و نقره‌ای عرضه خواهد شد؛ اما تمامی این رنگ‌ها در تمامی بازارها در دسترس کاربران قرار نخواهند گرفت. یک چیپست اسنپدراگون 835 در زیر قاب این گوشی قدرتنمایی خواهد کرد. یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح QHD، یک دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی، دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی و حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایتی نیز دیگر مشخصات فنی این گوشی موبایل تایوانی را تشکیل خواهند داد. در انتها باید به سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا همراه با رابط کاربری اختصاصی کمپانی اچ تی سی اشاره کرد که در راس بخش نرم افزاری این گوشی جای خواهد داشت. ظاهرا این گوشی در تاریخ 16 مه (26 اردیبهشت ماه) رسما معرفی خواهد شد.

1396-02-02

دیدگاهتان را بنویسید