بالن اینترنت برای شرایط بحرانی در تمامی استان‌ها نصب می‌شود

بالن اینترنت

بالن اینترنت برای شرایط بحرانی در تمامی استان‌ها نصب می‌شود

بالن اینترنت به زودی در 31 استان کشور نصب خواهد شد. براری، رئیس سازمان فضایی ایران با اعلام این خبر گفت برای مدیریت ارتباطات در مواقع بحرانی، این طرح را با کمک بخش خصوصی اجرا می‌کنیم.

مرتضی براری، رئیس سازمان فضایی ایران عنوان کرد در ایام اربعین حسینی جهت پوشش اینترنتی در نقاط مرزی که با حجم جمعیت بالا و ترافیک ارتباطی مواجه بودند به نصب و استفاده از بالن اینترنت اقدام کردیم که نتایج خوبی را به همراه داشته است. به واسطه تجربه خوبی که در استفاده از این فناوری داشته‌ایم، قصد داریم برای مدیریت ارتباطات در مواقع بحرانی در 31 استان کشور بالن اینترنت را نصب کنیم.

بالن اینترنت

رئیس سازمان فضایی ایران در ادامه بیان کرد فناوری بالن اینترنت شرایطی را به دنبال دارد که با نصب سریع آن در یک منطقه خاص به شکل گسترده از نظر حجم سرویس، می‌توان خدمات ارتباطی را برای تعداد زیادی از مردم فراهم کرد. این فناوری علاوه بر ایام اربعین امسال، در سال گذشته نیز در زلزله کرمانشاه استفاده شده و با استفاده از آن راه‌های ارتباطی را برای زلزله زدگان هموار ساخته‌ایم.

آمادگی بخش خصوصی برای راه‌اندازی بالن اینترنت

مرتضی براری در ادامه افزود مهم‌ترین آیتم در زمان وقوع بحران، دسترسی سریع به راه‌های ارتباطی است که با استفاده از بالن اینترنت می‌توان برای هر منطقه‌ای در زمان کوتاهی امکانات سرویس‌دهی را فراهم ساخت. به همین دلیل سعی داریم در 31 استان کشور بالن اینترنت را نصب کنیم تا هر زمانی که با شرایط بحرانی مواجه شدیم، مردم به خدمات ارتباطی دسترسی داشته باشند. برای اجرایی این طرح بخش‌های خصوصی به منظور نصب و راه‌اندازی بالن اعلام آمادگی کرده‌اند و به زودی مرحله عملیاتی این طرح شروع می‌شود.

بالن اینترنت

1397-08-13

دیدگاهتان را بنویسید