با این اپلیکیشن از شر بریدگی نمایشگر آیفون 10 خلاص شوید!

بریدگی نمایشگر آیفون 10

با این اپلیکیشن از شر بریدگی نمایشگر آیفون 10 خلاص شوید!

بریدگی نمایشگر آیفون 10 یکی از دلایل نارضایتی کاربران از پرچمدار جدید اپل است. اما با برنامه Notch Remover می‌توان از دست این قسمت در نمایشگر آیفون ایکس راحت شد.

آیفون 10 یک گوشی موبایل استثنایی با قابلیت‌های زیاد و طراحی منحصربه‌فرد است. تنها ایرادی که می‌توان به ظاهر این گوشی موبایل گرفت، بریدگی واقع در بخش میانی بالاترین قسمت نمایشگر است که برای قرارگیری سنسورها و دوربین سلفی تعبیه شده است.

بریدگی نمایشگر آیفون 10

تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها و حتی برنامه‌های پیش‌فرض آی او اس با بریدگی نمایشگر آیفون 10 تداخل داشته و محتوا زیر آن قرار می‌گیرد. برخی کاربران بعد از خرید آیفون ایکس نتوانستند این تداخل را تحمل کرده و گوشی را به شرکت پس فرستادند. اپل در حالی که از توسعه‌دهندگان خود خواسته بود وجود این بخش را قبول کرده و تلاش نکنند تا آن را به شیوه‌های مختلف بپوشانند، یک برنامه با نام Notch Remover را تایید کرد و در اپل استور قرار داد. با استفاده از آن می‌توان به نحوی از دست این قسمت راحت شد.

اپلیکیشن Notch Remover مشکل بریدگی نمایشگر آیفون 10 را رفع می‌کند

اپل چندی پیش و بعد از افزایش نارضایتی‌ها به خاطر بریدگی نمایشگر آیفون 10 از توسعه‌دهندگان خواست از قرار دادن نوارهای سیاه رنگ در پایین و همچنین بالای نمایشگر خودداری کنند. درست به همین دلیل تایید کردن اپلیکیشن پولی Notch Remover عجیب به نظر می‌رسد. تنها کاری که برنامه Notch Remover انجام می‌دهد، سیاه کردن دو طرف بریدگی نمایشگر آیفون 10 است تا دیگر یک بخش زائد در میانه صفحه نمایش جلب توجه نکرده و همانند تمامی گوشی ها، در بالاترین قسمت یک نوار نوتیفیکیشن سیاه رنگ دیده شود؛ قیمت این اپلیکیشن تنها 0.99 دلار است.

بریدگی نمایشگر آیفون 10

روز به روز به تعداد طرفداران آیفون ایکس افزوده می‌شود، به طوری که به عقیده تحلیل‌گر شرکت KGI آقای مینگ‌چی کو، اپل در ربع آخر سال جاری تعداد قابل توجهی از خطوط تولید آیفون 8 را تبدیل به خط تولید آیفون 10 می‌کند تا میزان تولید را با میزان درخواست‌ها هماهنگ کند. این موضوع نشان می‌دهد بخش عمده کاربران با بریدگی نمایشگر آیفون 10 مشکلی نداشته و وجود آن را قبول کرده‌اند.

1396-08-23

دیدگاهتان را بنویسید