با تخته موج سواری برقی Swagtron می‌توانید با سرعت ۲۴ کیلومتر بر ساعت دریانوردی کنید!

با تخته موج سواری برقی Swagtron می‌توانید با سرعت ۲۴ کیلومتر بر ساعت دریانوردی کنید!

کمپانی Swagtron که پیش از این با نام Swagway شناخته می‌شد، با مجموعه‌ای از وسایل نقلیه‌ی هیجان انگیز وارد نمایشگاه سی ای اس امسال شده و این بار با معرفی تخته موج سواری برقی Swagtron ، این کمپانی از مرزهای خاکی عبور کرده و وارد حوزه‌ی دریانوردی و موج سواری شده است!

Swagtron را تا پیش از این با اسکوترها، اسکیت بورد و دوچرخه‌های الکتریکی آن می‌شناختیم، اما معرفی تخته های موج سواری برقی، تک چرخه و یک دوچرخه با سایز کامل، تنوع محصولات این برند را در سال جاری کاملا افزایش داده است. محصولات جدید Swagtron شامل چهار مورد اساسی می‌شوند که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

دوچرخه‌ی SwagCycle اولین مدل از سری جدید است که می‌تواند تا سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. البته کمپانی سازنده به طور واضح مشخص نکرده است که این سرعت با همراهی پدال و موتور محقق می‌شود و یا تنها قدرت موتور الکتریکی برای رسیدن به آن کافی است. موتور ۲۵۰ واتی‌ آن نیز با یک بار شارژ کامل، می‌تواند مسافتی معادل ۵۵ مایل (حدود ۸۸ کیلومتر) را طی کند.

محصول بعدی، تک چرخه‌ی SwagRoller است. کاربران میتوانند با این تک چرخه که دارای طراحی تعادلی مخصوصی است، تا سرعت بیش از ۱۶ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرند. برخورداری از استاندارد IPX5 برای مقاومت در برابر نفوذ رطوب و آب و البته یک اسپیکر بلوتوثی نیز از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود. سومین محصول از این سری جدید، تخته موج سواری برقی Swagtron است که طراحی جذابی دارد و کاربران می‌توانند با آن به سرعت ۲۴ کیلومتر بر ساعت رسیده و بر روی امواج دریاچه‌های بزرگ حرکت کنند.

این کمپانی کنفرانس خود را با معرفی یک هاوربورد آف رود برای علاقه‌مندان به طبیعت ماجراجویی به پایان رسانده و البته هنوز صحبتی درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه‌ی هیچ‌کدام از این محصولات جدید به میان نیاورده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید