با فیدیبو ، همه جا کتاب بخوانید

فیدیبو

با فیدیبو، همه جا کتاب بخوانید

شاید پرکاربردترین وسیله ای که این روزها در زندگی روزمره همه ما جای گرفته، یک تلفن هوشمند و ده ها اپلیکیشنی است که روز را با آن ها شب می کنیم. اما احتمالا شما هم این باور را دارید که مطالب خلاصه و کوتاه شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها هیچ وقت نمی توانندآن چنان به دانش ما بیافزاید و جای یک کتاب را به عنوان خوراک ذهن پر کنند.از این روی امروز تصمیم گرفتیم یک راه خیلی خوب برای آشتی دادن کتاب ها با این دیوایس های هوشمند و کامپیوترهای خانگی به شما معرفی کنیم.

فیدیبو اولین و بزرگتری پلتفرم عرضه کتاب الکترونیک فارسی است که به صورت یک پارچه برای سیستم عامل اندروید، ios و ویندوز دسکتاپ عرضه شده است. این سامانه که بیش از سه سال پیش کار خود را آغاز کرده است توانسته بیش از ۳۰۰ ناشر نامدار ایرانی و همچنین چندین ناشر برجسته بین المللی را با خود همراه کند.

فیدیبو

در اپلیکیشن های فیدیبو می توانید به آسانی کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید، به صورت رایگان بخشی از آن را مطالعه کنید و اگر باب میل شما بود نسخه کامل آن را با قیمت هایی باور نکردنی خریداری کنید. لازم به ذکر است که در میان کتاب های فیدیبو، کتاب های بسیاری خوبی هم پیدا می شود که به صورت رایگان منتشر می شوند به عنوان مثال کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده که کاربران فیدیبو پیش از عرضه نسخه کاغذی آن در بازار، قادر به مطالعه آن از طریق فیدیبو بودند. خوره های کتاب می دانند که حتی یک روز صبر هم برای خواندن کتاب محبوب شان چقدر غیر قابل تحمل است. حالا تصور کنید همین کتاب ها را رایگان هم هدیه بگیرید.

فیدیبو

علاوه بر این، تخفیف های منظم و پشت سر هم، قیمت کتاب ها را تا بیش از ۶۰ درصد کاهش می دهد و هر گونه بهانه ای برای کتاب نخواندن را رفع می کند. باید بپذیریم در دنیایی زندگی می کنیم که کمتر فرصت داریم روی مبل بنشینیم و کتاب به دست بگیریم و ساعت ها مطالعه کنیم. در عوض ساعت ها بیرون از خانه سپری می کنیم و یک تلفن همراه تنها وسیله ای است که همیشه همراه خود داریم. فیدیبو یک کتابخانه بزرگ با بیش از هفت هزار عنوان کتاب است که همه کتاب های شما را در خود جای داده و می توانید هر زمان و در هر مکانی که اراده کردید، حتی بدون اتصال به اینترنت، کتاب مورد علاقه تان را بخوانید.

نکته متمایز کننده فیدیبو با سرویس های مشابه علاوه بر تعداد بسیار زیاد کتاب ها و ناشران، داشتن نرم افزار اختصاصی برای سیستم عامل ویندوز دسکتاپ است. فیدیبو به داشتن اپ برای دیوایس های اندروید و ios اکتفا نکرده است و لذت دسترسی آنی به کتاب را به کامپیوترهای خانگی نیز آورده است.

فیدیبو

همین حالا اپلیکیشن یا نرم افزار فیدیبو را از اینجا دانلود کنید و با مطالعه کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید

پایان رپورتاژ آگهی

1395-06-30

دیدگاهتان را بنویسید