بخش موبایل سامسونگ بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است

بخش موبایل سامسونگ

بخش موبایل سامسونگ بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است

سامسونگ و اپل دو پیشتاز اصلی و پرآوازه عرصه تلفن‌های هوشمند به شمار می‌روند؛ سامسونگ پرچمدار بخش تلفن‌های هوشمند اندرویدی بوده و بیشترین فروش را به خود نسبت داده است. از طرفی آیفون‌های شرکت اپل نیز به‌عنوان موفق‌ترین تلفن‌های هوشمند تاریخ شناخته می‌شوند. امروز خبری در مورد فروش یک میلیاردمین آیفون اپل به دستمان رسید و حالا نیز خبری دیگر در مورد درآمدزایی بخش موبایل سامسونگ منتشر شده است. با ما همراه باشید.

بخش موبایل سامسونگ همچنان قدرت نمایی می‌کند

همانطور که کارشناسان پیش بینی کرده بودند، سود عملیاتی کمپانی سامسونگ به 8.14 تریلیون رسید و همچون سال گذشته، درآمد سامسونگ در کوارتر دوم سال بیش از هر بازه زمانی دیگری بوده است. این غول تولیدکننده کره‌ای اخیرا گزارش درآمد خود در کوارتر دوم سال 2016 را منتشر کرده است؛ در این گزارش، درآمد سامسونگ در کوارتر دوم سال 2016، 45 میلیارد دلار ذکر شده است. درآمد سامسونگ به نسبت سال گذشته در همین بازه زمانی حدود 2.40 تریلیون افزایش داشته است. سامسونگ در اطلاعیه خود، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را به‌عنوان محصولات بسیار تاثیرگذار در رسیدن به این درآمد معرفی کرده است. علاوه بر این پرچمداران، محصولات میان رده بخش موبایل سامسونگ نظیر سری گلکسی A و گلکسی J نیز در بخش قابل توجهی از سود عملیاتی سامسونگ سهیم هستند. طبق گزارش‌های منتشر شده، این کمپانی در کوارتر دوم سال 2016، بیش از 78 میلیون تلفن‌ هوشمند را به فروش رسانده است.

بخش موبایل سامسونگ

در حقیقت بخش موبایل سامسونگ کماکان به‌عنوان سودآورترین بخش این شرکت شناخته می‌شود و سهم 3.8 میلیارد دلاری از سود عملیاتی این شرکت را به خود اختصاص داده است؛ این سود عملیاتی به نسبت سال گذشته دو برابر شده است. سامسونگ می‌خواهد روند فروش بالای محصولات خود در نیمه دوم سال 2016 را نیز کماکان حفظ کند. این شرکت در رویداد دوم آگوست شهر نیویورک رسما از گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) رونمایی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید