بررسی ویدیویی وان پلاس 6T (گجت تی وی)

وان پلاس 6 تی

بررسی ویدیویی وان پلاس 6T (گجت تی وی)

وان پلاس 6T پرچمدار خوش قیمت کمپانی چینی وان پلاس است که پیش‌تر شاهد رونمایی آن بودیم. به همین بهانه، امروز قصد داریم مزایا و معایب گوشی وان پلاس ۶ تی را در یک ویدیوی اختصاصی بررسی کنیم.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2018، کمپانی وان پلاس با معرفی جدیدترین دستاورد خود سعی کرده است نامی درخشان در میان پرچمداران 2018 به جای بگذارد. همیشه قیمت تمام شده یک کالا در کنار کیفیت و امکانات، یکی از گزینه‌های اصلی تعیین‌کننده ارزش خرید کالاست. شاید وان پلاس 6 تی فاقد دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی هواوی میت 20 پرو یا سیستم اسکن چهره 3D آیفون 10 اس مکس باشد، اما برچسب قیمت 550 دلار، صفحه ترازو را به نفع OnePlus 6T حسابی سنگین می‌کند. در شرایطی که قیمت اکثر پرچمداران به مرز 1000 دلار رسیده است، حضور یک موبایل پرچمدار 550 دلاری می‌تواند زنگ خطر را برای سایر محصولات بازار به صدا در آورد.

متاسفانه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری وان پلاس 6 تی در مقایسه با نسل قبلی خود، آن‌گونه که باید ما را شگفت‌زده نمی‌کند. به عنوان نمونه، سازندگان در وان پلاس 6 نیز از همین چیپست و سیستم دوربین دوگانه بهره برده بودند. هرچند، اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم، این موضوع در معرفی جدیدترین پرچمداران برندهای دیگر همچون سامسونگ نیز صادق است. با این اوصاف، مزایا و معایب وان پلاس 6T در چند خط کدام ها هستند؟

مزایا و معایب وان پلاس 6T

  • قیمت باورنکردنی نسبت به پرچمداران رده بالای بازار جهانی موبایل (550 دلار برای مدل پایه)
  • شارژ سریع باتری (50 درصد در 30 دقیقه)، طول عمر باتری مناسب (90 ساعت)
  • سیستم عامل اکسیژن (ارائه امکانات بهتر در نوار ناوبری، حالت Gaming، حالت آزمایش Smart Booth)
  • عدم حضور استاندارد IP برای مقاومت به آب و گرد و غبار
  • عدم حضور لنز تله فوتو یا لنز فوق عریض
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، عدم حضور هدست در جعبه، عدم شارژ وایرلس

بررسی ویدیویی وان پلاس 6T

1397-08-09

دیدگاهتان را بنویسید