برنامه واقعیت مجازی گوگل به سیستم عامل iOS اپل رسید

واقعیت مجازی گوگل

برنامه واقعیت مجازی گوگل به سیستم عامل iOS اپل رسید

واقعیت مجازی یکی از اصطلاحات جدیدی است که این روزها در عرصه تکنولوژی به گوش می‌رسد و طبیعتا هر چیز جدیدی برای کاربران جذاب است. در همین راستا شرکت‌های مختلفی کار خود را در این بخش آغاز کرده‌اند؛‌ از اچ تی سی و گوگل گرفته تا اپل، فیس بوک و… اپلیکیشن واقعیت مجازی گوگل – Google Cardboard Camera app – در ماه دسامبر برای کاربران اندروید در دسترس قرار گرفته بود و حالا به نظر می‌رسد کاربران سیستم عامل iOS نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

برنامه واقعیت مجازی گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا به ثبت تصاویر 360 درجه واقعیت مجازی و سه بعدی بپردازند. حالا نیز گوگل اعلام کرده است که اپلیکیشن مذکور در فروشگاه اپ استور برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته است. ثبت اینگونه تصاویر به کمک برنامه واقعیت مجازی گوگل بسیار آسان است؛‌ کافیست گوشی را در حالت افقی نگه داشته و همچون تصاویر پاناروما آن را به اطراف بچرخانید.

اپلیکیشن واقعیت مجازی گوگل برای کاربران آیفون و آیپد از راه رسید

این تصاویر واقعیت مجازی و 360 درجه ثبت شده توسط برنامه جدید واقعیت مجازی گوگل را می‌توانید از راه‌های مختلف با دوستان، خانواده و حتی دشمنان خود با سیستم عامل اندروید یا آی او اس به اشتراک بگذارید!

چند تصویر مختلف را از گالری خود انتخاب کنید تا برنامه مربوطه یک آلبوم تصویری مجازی منحصر به فرد را ارائه دهد؛‌ حالا به کمک دکمه Share این آلبوم‌های خاص و جذاب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن Cardboard گوگل لینکی تولید می‌کند که می‌توان آن را ایمیل کرد یا در سرویس‌های مجازی و اجتماعی قرار داد. حالا مخاطبان شما نیز باید به کمک برنامه‌ای نظیر اپلیکیشن Cardboard گوگل، تصاویر جذاب شما را مشاهده کرده و لذت ببرند.

طبق معمول و همچون سایر تولیدات کمپانی گوگل، این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و عاری از هرگونه پیام تبلیغاتی است. جهان دانلود برنامه CardBoard گوگل کافیست متناسب با سیستم عامل گوشی هوشمند خود به دو لینک زیر مراجعه کنید:

اپلیکیشن Cardboard Camera برای اندروید / iOS

1395-06-24

دیدگاهتان را بنویسید