بنچمارک کارت گرافیگ GTX 1070 ، گیمرها را به وجد خواهد آورد

کارت گرافیگ GTX 1070

بنچمارک کارت گرافیگ GTX 1070 ، گیمرها را به وجد خواهد آورد

بنچمارک کارت گرافیگ GTX 1070 منتشر شد و نتایج حکایت از پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی می‌کند. اوایل ماه جاری کمپانی انویدیا از نسل جدید کارت‌های گرافیگی خود پرده برداری کرد. در ساخت این نسل جدید از معماری جدیدی به ‌نام پاسکال استفاده شده است.

معماری که بنا به ادعای این کمپانی جهش عظیمی در عملکرد و بهره‌وری بالاتری در قدرت، نسبت به نسل قبلی خود به همراه دارند؛ اما این عملکرد چه اندازه بیشتر خواهد بود؟ به ادعای یکی از منابع نتایج برای کارت گرافیگ GTX 1070 بسیار جالب توجه بوده و این در حالی است که این نسل جدید بسیار مقرون به‌صرفه‌تر نیز هستند.

بر اساس نتایج بنچمارکی که در وب‌سایت VideoCardz منتشر شده، کارت گرافیگ GTX 1070 به احتمال زیاد مورد توجه گیمرها قرار خواهد گرفت. اگر این نتایج درست باشد، پردازنده‌های گرافیکی جدید انویدیا عملکردی به‌مراتب بهتر از پرچم‌دار نسل قبلی، Titan X، خواهند داشت.

بنچمارک کارت گرافیگ GTX 1070 منتشر شد و نتایج حکایت از پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندی می‌کند

کارت گرافیگ GTX 1070 نه‌تنها با عملکردی بهتر، خنک‌تر و کم صداتری از نسل قبل عمل می‌کند بلکه شاید مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، قیمت 380 دلاری آن باشد که باعث شده بسیار مورد توجه قرار بگیرد؛ البته در نظر داشته باشید که این قیمت نسخه‌ی استاندارد این کارت گرافیکی است.

لازم به ذکر است که مدل‌های تست شده در این بنچمارک هیچ کدام شامل نسخه‌ی اورکلاک شده نیست. در واقع بنا به گفته‌های این افشا کننده، این کارت گرافیک تنها به نسخه‌ی Founder محدود شده است.

البته این نتایج کاملا غیر رسمی بوده و هنوز به‌طور رسمی تائید نشده است؛ اما اگر هم این نتایج کاملا مورد اعتماد نباشد تنها بنچمارکی است که تا کنون از کارت گرافیک GTX 1070 دیده شده است.

کارت گرافیگ GTX 1070

نظر خود را در مورد نتایج بنچمارک این کارت گرافیک قدرتمند با ما در میان قرار دهید. آیا مایل به خرید آن هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید