بهترین رابط کاربری اندروید مربوط به کدام شرکت است؟ (نظرسنجی)

بهترین رابط کاربری اندروید مربوط به کدام شرکت است؟ (نظرسنجی)

بهترین رابط کاربری اندروید مربوط به کدام شرکت است؟ (نظرسنجی)

رابط کاربری به لانچری گفته می‌شود که بر اساس یکی از نسخه‌های سیستم عامل اصلی طراحی شده است. به نظر شما، بهترین رابط کاربری اندروید را کدام شرکت می‌سازد؟

تعداد کمی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند هستند که از نسخه اصلی و خالص اندروید در محصولاتشان استفاده می‌کنند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به نوکیا و وان‌پلاس اشاره کرد. برخی دیگر از سازندگان نظیر موتورولا نیز از یک رابط کاربری شبیه به نسخه اصلی اندروید (با کمی اصلاحات) به عنوان پوسته اصلی گوشی های تولیدی خود استفاده می‌کنند.

اگرچه بسیاری از کاربران دلایل خاص خود را برای رضایت یا عدم رضایت از یک رابط کاربری دارند، اما اندروید خالص مزایایی دارد که شاید در سایر پوسته های اندرویدی دست‌کاری شده نتوان یافت؛ این نسخه از اندروید روان‌تر است، آپدیت‌های عرضه‌شده را سریع‌تر دریافت می‌کند، فضای کمی از حافظه گوشی یا تبلت را می‌گیرد و با دستگاه‌های زیادی سازگاری دارد.

بهترین رابط کاربری اندروید مربوط به کدام شرکت است؟ (نظرسنجی)

رابط کاربری اندروید خالص

با این حال، برخی از لانچرهای سفارشی اندروید کاملا مفید و کاربردی هستند. به عنوان مثال، لانچر اختصاصی گوگل دارای امکاناتی خاص است؛ هرکس دوست دارد از تکنولوژی +HDR گوگل استفاده کند، اما تنها دوربین گوشی های ساخت این کمپانی به این قابلیت مجهز هستند. در سوی دیگر، بیشتر سازندگان تلفن همراه اکولایزرهای سفارشی و خاص خود را داشته تا بتوانند بیشترین بهره را از سخت‌افزار گوشی و هدفون‌های سازگار با آن ببرند.

همین موضوع نیز باعث شده تا انتخاب بهترین رابط کاربری اندروید کمی مشکل به نظر برسد. هرکدام نقاط ضعف و قوت خاص خود را داشته و تقریبا همگی دارای امکاناتی خاص هستند که می‌توان آنها را به عنوان بهترین رابط کاربری اندروید برگزید. اما نظر شما در این خصوص چیست؟ کدام پوسته را به عنوان بهترین رابط کاربری اندروید انتخاب می‌کنید؟

در این نظرسنجی، شما می‌توانید به چند گزینه رای دهید. در انتها نیز دلیل انتخاب خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

1396-07-04

دیدگاهتان را بنویسید