به‌زودی قادر خواهید بود تا با تاچ آی دی آیفون ، مک خود را آنلاک کنید

تاچ آی دی

به‌زودی قادر خواهید بود تا با تاچ آی دی آیفون ، مک خود را آنلاک کنید

به نظر می‌رسد کمپانی اپل قصد دارد امکانات سیستم عامل مک را گسترش دهد و در همین راستا قرار است امکاناتی به این سیستم عامل اضافه شود که کاربران بتوانند با تاچ آی دی آیفون خود، سیستم عامل مک را آنلاک کرده و دسترسی سریع‌تری به آن داشته باشند.

در اخباری که به‌تازگی منتشر شده آمده است که اپل قابلیتی به سیستم عامل Mac OS X 10.12 اضافه کرده که اجازه می‌دهد کاربران از اسنکر اثرانگشت تاچ آی دی موجود بر روی دیوایس‌های مبتنی بر آی او اس خود برای آنلاک کردن مک استفاده کنند.

برای انجام چنین کاری شما باید به دستگاه خود نزدیک باشید تا بتوانید از تاچ آی دی برای باز کردن قفل آن استفاده کنید. احتمالا برای انجام چنین کاری باید از طریق بلوتوث، دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید تا قابلیت آنلاک کردن مک فعال شود.

طبیعتا استفاده از چنین قابلیتی برای کاربرانی که از سیستم عامل مک استفاده می‌کنند می‌تواند یک قابلیت کاربردی باشد زیرا ساده‌ترین و در عین حال سریع‌ترین راه برای دسترسی به دستگاهشان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که به نظر می‌رسد در آینده شاهد آنلاک کردن مک از طریق ساعت هوشمند اپل واچ نیز خواهیم بود؛ اما مشخص نیست که این اتفاق در چه زمانی رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید