بی ام و سری 7 در ایران ؛ خودروهای جدید BMW در ایران عرضه می‌شوند

بی ام و سری 7 در ایران

بی ام و سری 7 در ایران ؛ خودروهای جدید BMW در ایران رونمایی می‌شوند

مدیر بازاریابی و فروش نمایندگی محصولات بی ام و در ایران یعنی پرشیا خودرو از عرضه‌ی خودروهای بی ام و سری 7 در ایران خبر داد. به گفته‌ی مزدا موسوی، به زودی شاهد معرفی و رونمایی محصولات جدید BMW در کشورمان خواهیم بود.

شرکت پرشیا خودرو به عنوان نمایندگی فروش محصولات بی ام و در ایران فعالیت می‌کند. مدیر بازاریابی و فروش این شرکت اعلام کرد که در اولین جمعه‌ی دی‌ماه امسال، خودروهای بی ام و سری 7 در ایران معرفی و رونمایی می‌شوند. مزدا موسوی در ادامه افزود:

تا کمتر از 2 ماه آینده و به فاصله‌ی هر 15 روز بعد از معرفی محصولات سری 7 بی ام و، خودروهای BMW i8 و محصولات سری 1 و 2 بی ام و معرفی و عرضه خواهند شد.

موسوی در مورد محدودیت واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی به داخل کشور اظهار کرد که خودروهای سری 7 بی ام و با موتور 2500سی‌سی وارد می‌شوند و به دلیل سبک شدن وزن بدنه از این لحاظ مشکلی به وجود نخواهد آمد. وی در خصوص عدم شماره‌گذاری BMW X4 نیز عنوان کرد که همچنان در انتظار شنیدن نظر دولت در این مورد هستیم.

بی ام و سری 7 در ایران

مدیر بازاریابی شرکت پرشیا خودرو سهم این شرکت از بازار خودروهای برند بی ام و موجود در بازار را 30 درصد عنوان کرد. موسوی تاکید کرد شرکت پرشیا خودرو طبق وظیفه به تمام خودروهای برند BMW خدمت‌رسانی می‌کند. در حال حاضر چند میلیارد تومان قطعه‌ی خودروهای سری 2011 در انبارهای این شرکت وجود دارد و در صورت نیاز به دارندگان این خودروها، سرویس ارائه می‌شود.

قیمت خودروهای بی ام و سری 7 در ایران

به گفته‌ی مزدا موسوی، خودروهای بی ام و سری 7 در ایران در مدل‌های مختلف و با قیمت‌ 670 تا 745 میلیون تومان به فروش خواهند رسید. وی همچنین در خصوص احتمال تولید در ایران تاکید کرد:

مذاکراتی در مورد تولید در داخل کشور انجام شده اما تلاش نخست ما، گرفتن نمایندگی رسمی در ایران است. در هر صورت ما به تبعیت از قوانین کشور گام برمی‌داریم.

سری 7 بی ام و جزو لوکس‌ترین و متنوع‌ترین محصولات این برند هستند که از ظاهری جذاب و امکاناتی جالب بهره می‌برند. شرکت BMW در تمام مدل‌های سری هفت، سیستم کنترل دینامیک رانندگی را به رخ می‌کشد که این امکان را به رانندگان می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از امکانات خودرو را به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند. ایمنی بالا، استانداردهای مناسب و پیشرانه‌های متنوع از دیگر ویژگی‌های محصولات سری 7 بی ام و هستند.

1395-09-30

دیدگاهتان را بنویسید