تاریخ انتشار iOS 10 مشخص شد

تاریخ انتشار iOS 10 مشخص شد

پس از انتشار شایعات مختلف درباره دیوایس‌های جدید اپل یعنی نسل جدید آیفون و نسخه دوم اپل واچ بالاخره غول تکنولوژی کنفرانس مطبوعاتی خود را امشب برگزار کرد. این شرکت علاوه بر معرفی دیوایس‌های جدید مانند آیفون 7، آیفون 7 پلاس و اپل واچ 2 تاریخ انتشار iOS 10 را به صورت رسمی اعلام کرد.

همانطور که می‌دانید انتشار شایعات درباره نسل جدید آیفون تا ساعاتی قبل از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی این شرکت ادامه داشت، اما در نهایت اپل به تمامی شایعات موجود خاتمه داد و دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را همراه با اپل واچ 2 به صورت رسمی معرفی کرد. در ادامه مراسم اعلام شد که سیستم عامل iOS 10 در تاریخ 13 سپتامبر برابر با 23 شهریور ماه منتشر خواهد شد.

اکنون سه روز است که شرکت اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را به مراکز عمده فروشی در بازار ارسال کرده است که البته جزئیاتی از آن مشخص نشده بود، بدون شک نسل جدید آیفون‌ها با iOS 10 جذاب‌تر خواهد بود. آنطور که پیدا است این سیستم عامل دارای رابط کاربری تازه‌ با ویژگی‌های کاربردی است و به صورت کلی تغییرات بسیاری در آن داده شده است که شامل طراحی مجدد لاک اسکرین، ویژگی‌های جدید نوار نوتیفیکیشن، ویجت‌ها و بیشتر از این‌ها است. علاوه بر این اعلام شده که ویژگی تاچ 3D در این نسخه از سیستم عامل اختصاصی اپل عملکرد بهتری دارد و اپلیکیشن موزیک آن به صورت کامل به روزرسانی شده است.

مراسم امشب اپل به صورت کامل برگزار شد و اکنون تاریخ انتشار iOS 10 مشخص شده که برای بسیاری از طرفداران خبر خوشحال کننده‌ای بود، حال باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر درباره عرضه و انتشار تازه‌های اپل باشیم.

iOS 10 با دیوایس‌های زیر سازگاری دارد :

  • آیفون 6 پلاس، آیفون 6، آیفون 5 اس، آیفون 5 و آیفون 5 سی
  • نسل ششم آی پاد تاچ
  • نسخه‌های 9.7 و 12.9 اینچی آیپد پرو
  • آیپد ایر 2، آیپد ایر، آیپد 4 و آیپد 3
  • آیپد مینی 3 و آیپد مینی 2

1395-06-18

دیدگاهتان را بنویسید