تصاویر واقعی گوشی گوگل پیکسل منتشر شد

گوشی Google Pixel

تصاویر واقعی گوشی گوگل پیکسل منتشر شد

مدتی است که آسیاب شایعات به شدت در حال خرد کردن خبرهای ریز و درشت درباره گوشی‌های آینده گوگل است. شایعاتی درباره مشخصات و قیمت گذاری این گوشی در فضای آنلاین دست به دست شده و هواداران مشتاق را بیش از پیش برای دیدن آن هیجان زده کرده است. به تازگی گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) در یک آگهی تبلیغاتی رخ نشان داد.

یک آگهی بازرگانی در هلند گوشی هوشمندی را به نمایش گذاشت که با ویژگی‌هایی که دارد به نظر می‌رسد همان اسمارت فون پیکسل گوگل باشد. این ویژگی‌ها دقیقا شبیه به همان شایعاتی است که از قبل درباره آن به بیرون درز کرده بود.

گوشی گوگل پیکسل در یک ویدئوی تبلیغاتی رخ نشان داد

مطمئنا این گوشی باید یک پیکسل ساختگی باشد و نه یک گوشی با عملکرد واقعی؛ اما طراحی آن دقیقا همان چیزی است که در تصاویر درز شده قبلی دیده شده بود. تصاویری که از این گوشی Google Pixel مشاهده می‌کنید از تیزر ویدئویی تبلیغاتی آن گرفته شده است.

گوشی Google Pixel

این گوشی یک نسخه نقره‌ای از این دستگاه بوده که با حاشیه‌هایی سفید رنگ در پنل جلویی و قطعه شیشه‌ای بالای پنل پشتی خودنمایی می‌کند. در نسخه مشکی رنگ آن نیز همان حاشیه های پنل جلو تکه شیشه‌ای قرار گرفته در بالای پنل پشتی به رنگ مشکی درآمده است. هر دو نسخه به یک قاب فلزی مجهز شده‌اند.

گفته می‌شود که کمپانی گوگل در نهایت گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL را در چهارم اکتبر (13 مهر ماه) به طور رسمی معرفی خواهد کرد. شایعات می‌گویند که هر دو گوشی قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام به دست آورده، 4 گیگابایت رم داشته و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آنها جانمایی شده است. البته هر دو دستگاه نیز با جدیدترین و شیرین ترین نسخه سیستم عامل گوگل، اندروید 7.1 نوقا عرضه خواهند شد. گوگل Pixel دارای یک نمایشگر لمسی فول اچ دی 5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل بوده و این در حالیست که مدل گوگل Pixel XL از یک نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) برخوردار خواهد بود. صفحه نمایش هر دو دستگاه به احتمال زیاد از نوع آمولد خواهد بود.

1395-06-31

دیدگاهتان را بنویسید