تصاویر و مشخصات جدیدی از گوشی شیائومی می 6 به بیرون درز کرد

گوشی شیائومی می 6

تصاویر و مشخصات جدیدی از گوشی شیائومی می 6 به بیرون درز کرد

کمپانی شیائومی طی سالیان اخیر با تلاش بیشتر سعی کرد تا خودش را بیشتر به کمپانی های بزرگ فعال در حوزه موبایل نزدیک کند. شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) نقطه عطف این فعالیت بود که سال گذشته میلادی شاهد عرضه آن و فروش بسیار خوبش در بازارها بودیم. اخیرا اطلاعات و تصاویری از نسل آینده این محصول، گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) به بیرون درز پیدا کرده است تا زمان رونمایی از این محصول نزدیک باشد.

شیائومی می 6 مجهز به 4 گیگ رم و نمایشگر تخت / شیائومی می 6 پرو مجهز به نمایشگر خمیده و رم 6 گیگابایتی

به نقل از اطلاعات و تصاویر تازه منتشر شده در سایت چینی MyDrivers، گوشی شیائومی می 6 احتمالا از یک رم با ظرفیت 4 گیگابایت همراه با نمایشگری مسطح بهره‌مند خواهد بود. این درحالیست که شیائومی مشغول توسعه یک مدل دیگر از این گوشی به نام شیائومی می 6 پرو (Xiaomi Mi 6 Pro) نیز خواهد بود که از رم قدرتمندتر 6 گیگابایتی همراه با نمایشگر خمیده لبه به لبه (همانند گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ) بهره می برد. این وبسایت همچنین تاکیید می‌کند که کمپانی شیائومی در پرچمدار آینده گوشی های سری Mi خود از یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند که به تبع آن شارژ سریع Quick Charge 4.0 را نیز به گوشی خود خواهد آورد. هر دو این گوشی ها می‌توانند از یک اسکنر اثر انگشت در زیر کلید هوم خود و یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار باشند.

گوشی شیائومی می 6

به نقل از این منبع چینی، گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) با قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه و رقابتی 288 دلار وارد بازار خواهد شد و برادر خمیده آن، شیائومی می 6 پرو با قیمتی گرانتر حدود 360 دلار بر روی قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

در نظر داشته باشید که مشخصات فنی و تصاویر انتشار یافته توسط خود شرکت Xiaomi تایید نشده است، بنابراین احتمال اغراق آمیز بودن آن‌ها زیاد است. اگر همه چیز به همین روال پیش برود، شیائومی در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) که در فوریه سال جاری برگزار می‌شود از این گوشی پرچمدار رونمایی خواهد کرد. چرا که نسل قبلی این گوشی نیز در نمایشگاه مذکور و در ماه فوریه سال 2016 معرفی شده بود.

1395-10-23

دیدگاهتان را بنویسید